Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Vad tråkigt för er alla som inte plussat. Skit att ni kanske får svårt att få till det nästa ÄL också.

• WiMe06
    Oliven2011 skrev 2015-05-26 22:45:28 följande:

Har inte det. Köper imorgon om inte mensen kommer

Vad spännande, tänk om du är gravid

Följer med spänning.
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-06-02 10:42:49 följande:

Hur går det för dig? Ingen mer blödning? När var det dags för nytt vul?

Har haft lite fler små blödningar, hade en senast igår som var större än dem andra men fortfarande liten. Hade vul idag och fick träffa en jättebra gyn.läkare.

Han tittade en stund på skärmen själv utan att säga ngt, vågade inte ens titta på hans ansiktsuttryck, men sen vände han skärmen mot mig med ett leende och visade fostersäck, gulesäck och ett litet foster med tickande hjärta helt otroligt vilken känsla att få se det blev framflyttad 3 dagar så v 7+0 idag.

Tråkigt att dina test inte fungerat men skönt att du fick nya nu. Håller tummarna att det tar sig snart
  • WiMe06
    Bodrum skrev 2015-06-02 17:03:46 följande:

Grattis!!! Gud, så skönt!!! Nu kommer säkert allt gå som en dans.

Tack känner mig så mkt lugnare på nåt sätt så nu hoppas jag allt går vägen. Hoppas ni andra också får era efterlängtade plus snart.
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-06-03 11:43:03 följande:

Åh så skönt! hoppas det inte blöder något mer nu framöver för dig. Får du nått mer vul eller får du vänta till kub/rul?

Jätteskönt var på hälsosamtal idag och det var skönt att få träffa bm en gång innan inskrivningen. Vi bokade tid för kub den 9 juli.

Nåt mer vul blir det nog inte, läkaren sa att jag fick höra av mig om jag fick mer blödningar för då fick vi ta en koll till. Han såg inga blödningar som hade med fostret eller så att göra. Han gjorde en vanlig vaginal undersökning först och såg lite gammalt blod men han trodde att jag bara var väldigt skör. Annars önskade han mig lycka till
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-06-03 17:45:48 följande:

Vad skönt!!

När hade du din första blödning?

Jag hade min första blödning den 18 maj, tror jag var typ 5+0 då efter jag räknat med det jag blev flyttad. Sen har jag haft några stycken.

Hoppas att dina blödningar inte är ngt utan att du är gravid och det stannar, håller tummarna för dig.

Har inte kunnat skriva från appen jag heller. Har fått ta upp en sida från internet och skriva där istället.
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-06-03 21:54:27 följande:

Skönt ändå att kub inte är så jättelångt bort har du blött vid någon av de andra graviditeterna?

Ja det är skönt. Hoppas tiden dit går snabbt

Jag blödde rätt mkt med första, men då var det en sammanhängande blödning som höll i sig typ 3-4 dagar och det var ju som en mindre mens i mängd ungefär.

Med andra kan jag inte minnas att jag blödde ngt.
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-06-03 22:02:51 följande:

Jag är på cd11 och mina vanliga äl-test har de senaste dagarna börjat öka lite svagt, så har även kört med cb's test med dubbel indikator. Tom ring igår men blinkade smiley idag, dvs hög fertilitet! (östrogenet har börjat stiga) hoppas på fullt positivt/fast smiley inom några dagar. Då hinner vi isf med ett helhjärtat försök denna månaden ändå! åker ju på semester på söndag med en annan familj och delar stuga med dom.

Åh, hoppas det visar fast gubbe innan semestern så ni hinner ha myyys
  • WiMe06

Grattis till er som plussat!

Usch vad segt med så lång cykel för er som har det. Har ingen erfarenhet av rosenrot men hoppas det kan hjälpa er om ni väljer att testa. Lycka till

• WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-06-07 19:21:23 följande:

Här blev det ett tidigt mf igen. Hade nog inte märkt något eftersom "mensen" kom som vanligt men var så övertygad om att jag var gravid så tog ett test samma dag som visade positivt. Hade massa symptom så blev ändå glad att jag lärt känna min kropp.

Beklagar verkligen, så tråkigt att höra. Håller tummarna att det vill sig snabbt nu och att det går vägen hela vägen. Styrkekramar!

Håller tummarna för er alla här inne att ni snart får era plus.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)