Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Vad tråkigt för er alla som inte plussat. Skit att ni kanske får svårt att få till det nästa ÄL också.
Vad tråkigt för er alla som inte plussat. Skit att ni kanske får svårt att få till det nästa ÄL också.
Har inte det. Köper imorgon om inte mensen kommer
Hur går det för dig? Ingen mer blödning? När var det dags för nytt vul?
Grattis!!! Gud, så skönt!!! Nu kommer säkert allt gå som en dans.
Åh så skönt! hoppas det inte blöder något mer nu framöver för dig. Får du nått mer vul eller får du vänta till kub/rul?
Vad skönt!!
När hade du din första blödning?
Skönt ändå att kub inte är så jättelångt bort har du blött vid någon av de andra graviditeterna?
Jag är på cd11 och mina vanliga äl-test har de senaste dagarna börjat öka lite svagt, så har även kört med cb's test med dubbel indikator. Tom ring igår men blinkade smiley idag, dvs hög fertilitet! (östrogenet har börjat stiga) hoppas på fullt positivt/fast smiley inom några dagar. Då hinner vi isf med ett helhjärtat försök denna månaden ändå! åker ju på semester på söndag med en annan familj och delar stuga med dom.
Grattis till er som plussat!
Usch vad segt med så lång cykel för er som har det. Har ingen erfarenhet av rosenrot men hoppas det kan hjälpa er om ni väljer att testa. Lycka till
Här blev det ett tidigt mf igen. Hade nog inte märkt något eftersom "mensen" kom som vanligt men var så övertygad om att jag var gravid så tog ett test samma dag som visade positivt. Hade massa symptom så blev ändå glad att jag lärt känna min kropp.