Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Nummer tre skrev 2015-05-04 12:42:34 följande:

Hur går det för er andra? Min ÄL blev två dagar senare än jag trott så vet i te hur det påverkar BIM-datumet. Tänkte vänta tills tors med att testa men har inga "symptom". Bara liiiite ömma bröst. smile4.gif

BIM idag om inte cykeln har ställt om sig alltför mkt efter MF.

Testade i morse och tyckte mig ana ett streck som knappt syntes. Men kan ju lika gärna vara inbillning. Men ingen mens ännu heller och inga känningar av den så jag håller hoppet uppe ännu.
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-04 14:26:39 följande:
    Någon som vet? Borde ju påverka tänker jag.. Borde ju visa ev. + senare om ÄL är senare. Är min cykel 28 dagar så är jag på BIM -3 men bara ÄL + 9.
    Min ÄL blev också 2 dagar senare, så jag räknade min vanliga lutealfas från ÄL, så BIM idag istället för i förrgår. Har normalt en lutealfas på 12 dagar.
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-04 14:36:50 följande:

Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.

Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med smile1.gif

Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.

Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.

Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-05 11:36:23 följande:

Skit!! I morse kom det en liten blödning smile4.gif . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden smile4.gif .

Tack

Håller tummarna för er att det inte är spottings.
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-05 12:02:38 följande:
    Grattis va roligt!!! Tror dock inte vi kommer följas åt. Fick spottings igårkvälll. Idag är det lugnt men det var såhär det började förra gången det blev missfall. Om det följer samma mönster kommer jag börja blöda ikväll smile4.gif känns som maximal otur, men tar inte ut något i förskott, finns fortfarande en chans.
    Åh Nej, fy, inte igen Håller alla tummar och tår för er att allting går vägen! Styrkekramar till dig.
  • WiMe06
    Elyssa81 skrev 2015-05-05 17:55:41 följande:

Jag får hoppa tillbaka in i tråden igen. Var med i januari/februari.

Fick ett MA konstaterat i v 11+6 i söndags natt och har fått cytotec som tagit ut allt förhoppningsvis. Har nästan inga blödningar kvar nu. Ska på återkoll på torsdag och hoppas att allt är klart så att det ska gå att invända ägglossning igen.

Usch, vad tråkigt. Lider med dig. Hoppas ni kan försöka snart igen och att du mår bra.

Styrkekramar till dig!!
  • WiMe06
    Orkide skrev 2015-05-05 15:48:50 följande:
    Grattis vad kul
    Tack Känns så overkligt än eftersom strecket var så svagt och RFSUs digitala test visade negativt. Men alla som sett strecket säger att det är positivt och nu har jag ju passerat BIM. Men kommer ta ett nytt imorgon bitti och se om det blivit starkare.
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-05 18:36:05 följande:
    Nej va tråkigt! Men hoppas på nya tag.

Innan jag började hänga här så hade jag inte hört någon få missfall. Nu känns det som om det hör till vanligheten, tråkigt nog.
    Hade inte heller hört så mkt i missfall innan, men det känns vanligt och det är så hemskt tycker jag.
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-06 05:55:49 följande:

Vågar knappt skriva det men ingen mer blödning ännu.... Kommer gå på nålar fram till v 12 om detta går vägen känner jag.

Vad skönt. Hoppas verkligen att allt går bra.

Känner som dig att man går på nålar.

Jag började blöda på BIM+4 och blödde sedan lite varje dag fram till mf, så jag vill helst bara passera dessa dagar. Låt det gå fort känner jag.
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-06 07:17:07 följande:

Här kom mensen igår smile4.gif på ÄL+10.. Konstigt.. Bara att beställa nya ÄL-tester och köra vidare.

Vad tråkigt,behåller tummarna för nästa ÄL,
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)