Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Här kom mensvärk med dunder och brak på jobbet vid 10 ungefär... en liten rosa creme flytning och sen har jag sprungit på toa för det känts som att det blött igenom. Men det har bara varit lite pyttelite brunt när jag torkar och sen vattniga flytningar utav bara den... så om det är mens på gång eller nidis har jag ingen aning om... vi får se hur nyårsafton slutar haha.
Jag är hemma nu och ska tillbaka till jobbet om 2 h.
Ljuva vården och delad tur idag.
Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! <3
Gott nytt bebisår! Detta året ska vi alla bli gravida!!
Hej!
Jag hoppar gärna in här, om det är okej? :)
Jag har 2 barn, en på 4 och en på 6.
Min sambo har inga barn, så nu känner vi att det är dags för en liten knodd :)
Jag plockade ut min hormonspiral den 22a november, 24-26e hade jag en blödning och sedan dess ingenting.
Är inne på dag 39 i cykeln.
Har haft molande/brännande verk i ca 2 v snart och har hela tiden trott att mensen är på g, men icke och inget + heller..
testade med äl-test både igår och idag och får nästan lika starkt utslag som på kontrollstrecket, så hoppas att jag har äl snart!
Gott nytt bebisår! Detta året ska vi alla bli gravida!!
Hej!
Jag hoppar gärna in här, om det är okej? :)
Jag har 2 barn, en på 4 och en på 6.
Min sambo har inga barn, så nu känner vi att det är dags för en liten knodd :)
Jag plockade ut min hormonspiral den 22a november, 24-26e hade jag en blödning och sedan dess ingenting.
Är inne på dag 39 i cykeln.
Har haft molande/brännande verk i ca 2 v snart och har hela tiden trott att mensen är på g, men icke och inget + heller..
testade med äl-test både igår och idag och får nästan lika starkt utslag som på kontrollstrecket, så hoppas att jag har äl snart!
CD10 och andra omgången dubbeldos Letrozol, ÄL-flytningar igår och molvärk så jag mår illa idag...ÄL närmar sig enligt förmiddagens test - får se hur det ser ut i em. I helt normal cykel brukar jag ha ÄL på CD12, gissar det blir nån dag tidigare denna gång. Men får väl se när det släpper, bara testa vidare.
(Dåligt internet så bild får bli senare när vi kommer till hotellet)
Vet inte hur man citerar från mobilen??
LeiaBus2010 - jag har vid 2 tillfällen under december fått rosaaktiga flytningar och varit helt säker på att det är mensen, de och konstant molande värk i magen, men icke sa nicke!
Idag fick jah positivt på äl-test, så äl bör väl ske idag eller imorgon och räknar med BIM runt den 17 jan.
Vet inte hur man citerar från mobilen??
LeiaBus2010 - jag har vid 2 tillfällen under december fått rosaaktiga flytningar och varit helt säker på att det är mensen, de och konstant molande värk i magen, men icke sa nicke!
Idag fick jah positivt på äl-test, så äl bör väl ske idag eller imorgon och räknar med BIM runt den 17 jan.
CD10 och andra omgången dubbeldos Letrozol, ÄL-flytningar igår och molvärk så jag mår illa idag...ÄL närmar sig enligt förmiddagens test - får se hur det ser ut i em. I helt normal cykel brukar jag ha ÄL på CD12, gissar det blir nån dag tidigare denna gång. Men får väl se när det släpper, bara testa vidare.
(Dåligt internet så bild får bli senare när vi kommer till hotellet)
Jag testade de, men när jag har skrivit inlägget finns det liksom igen "svaraknapp"..
Förmiddagens test:
Nykär15- jag ser inget test?
Kan man inte se via appen?