• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • TreA
    eriwag skrev 2015-02-11 09:18:18 följande:

Konstigt :/

Tror inte det är någon fara! Har gjort vul i både v.8 och 12 de två tidigare graviditeterna som varit ivf och på fredag är det dags för första vul för denna grav!
  • TreA
    corran skrev 2015-02-11 17:50:38 följande:

HALLÅ!! 
    Undrar om ni skulle vara intresserade av att skapa en facebookgrupp för oss som har bf i oktober? För oss i denna gruppen, (även för andra som har bf i oktober) men tänkte att det kunde va roligt att vi samlas i en fb grupp också?? :)

Den kommer isf självklart att vara helt hemlig så inga förutom oss medlemmar kan se vad som skrivs där.
    Skicka meddelande med er mailadress till mig så kan jag göra en grupp om vi är många som vill vara med :) 

Hej! En Facebookgrupp är redan skapad! Den heter Höstbebisar 2015!
  • TreA
    Mirjam91 skrev 2015-02-10 16:13:20 följande:

Oj, skulle inte varaassa frågetecken utan en smilie, haha!

Hihi

Har upptäckt att gör man bara : och ) blir det frågetecken men gör man "ett streck som näsa" blir det en smiley

: - )

; - )

: - D
  • villbildafamilj
    Tog ett test nu ni ikväll bara för att se hur det såg ut! :) Det blev väääldigt starkt. Hur kan det komma sig? Urinen var ganska så utspädd (väldigt ljus iallafall). Här är bilder på testet. Även en bild på jämförelse på testet från igår morse till nu ikväll.

• myone
    TreA skrev 2015-02-11 19:31:05 följande:
    Hej! En Facebookgrupp är redan skapad! Den heter Höstbebisar 2015!
    Fast är det den gruppen som var skapad för ett tag sen eller är den ny?

För det har pratats om en grupp tidigare som var hemlig (inte sökbar på fb).

Är den här hemlig eller kan andra se den/vilka som är medlemmar?
  • Mirjam91
    myone skrev 2015-02-11 20:23:31 följande:

Fast är det den gruppen som var skapad för ett tag sen eller är den ny?

För det har pratats om en grupp tidigare som var hemlig (inte sökbar på fb).

Är den här hemlig eller kan andra se den/vilka som är medlemmar?

Den är sökbar och man kan se vilka som är medlemmar. Det är därför jag inte går med än
  • Mirjam91
    TreA skrev 2015-02-11 19:35:19 följande:

Hihi

Har upptäckt att gör man bara : och ) blir det frågetecken men gör man "ett streck som näsa" blir det en smiley

: - )

; - )

: - D

Hihi Tack
  • Silverguld
    Marsvensson skrev 2015-02-11 19:25:51 följande:

Vad är detta gör på inskrivningen ?:) och vad är rul?:)

Idag på hälsosamtalet frågade hon mest om mina alkohol-, nikotin-, kost- och motionsvanor samt kollade om jag äter medicin osv. Hon räknar också med sin snurra på vilken vecka jag är i. Sedan vid inskrivningen så blir man vägd, de tar tester på urin, blodprov, blodtryck osv. Det är då det börjar "på riktigt". Och då kommer vi även boka in RUL (rutinultraljud) i grav.vecka 18.

Såhär går det till där jag bor iaf, inom region Skåne.
  • Marsvensson

Ah okej tack så mycket ;) ja jag bor också Skåne , ville bara veta hur det gick till:) ska på hälsosamtal den 23 feb:)

Silverguld skrev 2015-02-11 21:57:25 följande:

Idag på hälsosamtalet frågade hon mest om mina alkohol-, nikotin-, kost- och motionsvanor samt kollade om jag äter medicin osv. Hon räknar också med sin snurra på vilken vecka jag är i. Sedan vid inskrivningen så blir man vägd, de tar tester på urin, blodprov, blodtryck osv. Det är då det börjar "på riktigt". Och då kommer vi även boka in RUL (rutinultraljud) i grav.vecka 18.

Såhär går det till där jag bor iaf, inom region Skåne.

• myone
    Mirjam91 skrev 2015-02-11 20:55:31 följande:
    Den är sökbar och man kan se vilka som är medlemmar. Det är därför jag inte går med än
    Okej. 

Men det ska finnas en till, nämndes tidigare i tråden. Man skulle skicka till en person som sen skulle lägga till en, men jag har inte sett något mer sen
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015