Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Bf 4/10 än så länge. Bor i ytterhogdal
Kan nån lägga t mig på listan :)
Bf 25/9 3:e barnet
Var på hälsosamtal idag. Min barnmorska var helt flummig men det ska väl gå.. Dom sa att jag är i v7+3 men jag går efter mitt 7+0 då jag vet när jag hade äl och dom går efter min senaste mens.
Dock så ska jag inte ens få se bebis under min nästa tid 24 mars när jag är i v.13 utan jag ska behöva vänta till v.18 för ett RUL. Hur ska jag kunna vänta i över 10 veckor på att få veta om det verkligen är en bebis i min mage? Tycker det är grymt snålt. :(
Nån mer som inte får kolla förs så sent?? Bor i Västra Götaland..
Försök hitta privata kliniker där
Dem tar tidiga ultraljud, kostar såklart men lätt värt det.. Ska själv boka in ett tidigt när jag är i v 8+0 så man kan se hjärtaktivitet oså.. Jag bor i Skåne dock:)
Var på hälsosamtal idag. Min barnmorska var helt flummig men det ska väl gå.. Dom sa att jag är i v7+3 men jag går efter mitt 7+0 då jag vet när jag hade äl och dom går efter min senaste mens.
Dock så ska jag inte ens få se bebis under min nästa tid 24 mars när jag är i v.13 utan jag ska behöva vänta till v.18 för ett RUL. Hur ska jag kunna vänta i över 10 veckor på att få veta om det verkligen är en bebis i min mage? Tycker det är grymt snålt. :(
Är det vanligt att man gör kub-test? Är inte det en risk? Jag hade väl inte tänkt o göra det men jag kan inte så mycket om det heller.. Jag är ju helt inställd på att få göra ett ultraljud v12 för att sen kunna gå ut med nyheten till nära o kära =)
Hm, får visst läsa vidare i tråden innan jag svarar. Såg att flera redan svarat ang RUL och sånt!