Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej!
Jag vill gärna gå med :)
32 år, första barnet. Har idag varit på inskrivning hos Mamma Mia i Kista. BF är 5/10. Hade ett MA i sept så jag hoppas innerligt att det går vägen den här gången :)
Empeli. Kan inte hitta dig i BF listan. När har du BF? Jag funderar oxå på Mamma Mia Kista. Hann gå på inskrivning med förra fast på ett annat ställe. Innan mitt MA. Var inte alls nöjd. Men hört en del som varit på MM kista och varit nöjda.
Hur gör man med bf listan ? Hajkat inte hur man lägger till sig :)
Jag var tvungen att läsa gamla anteckningar från förra graviditeten. Vill minnas att jag inte mådde så här illa så tidigt men så fel jag hade. Det som inte var lika är att nu mår man illa dag som kväll. Förra var bara kväll.
Känns lite "konstigt" att vara gravid igen när min minsta nyligen blev 7 månader.
Jag vill även minnas att för 7 månader sedan när man var på förlossningen så tänkte man att det här är den sista men tydligen inte om det går bra hela vägen.
Kul ska det bli iaf.
Hej! Hoppar in här! Kan inte fatta själv men fick precis ett gravid 1-2 veckor :)!!
Testade med Clearblue digital, idag skulle jag fått mens men kunde inte hålla mig!
Hur mycket kan jag faktiskt lita på detta? Är mycket väl medveten om missfallsrisken osv men tänkte just själva resultatet.
Efter 8 månaders försök och ett tidigt missfall så kanske det är vår tur nu :D!
Det med illamåendet är besvärligt, det gör att man känner sig helt matt i hela kroppen och bara vill ligga ner hela dagarna. Fick utskrivet lergigan comp och hoppas att dem ska ta bort det värsta så man orkar göra något annat. Är det någon som har erfarenhet av dessa?