Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jiho pulsade nyss med mitt andra barn!! 2:a försöket BF 25 okt ;))
Tack! Nu blir det till att överraska sambon efter jobbet. Han kommer bli såå glad :)!! Nu håller vi varenda tumme och tå på att det går vägen!
Står det gravid så är du gravid :p grattis :D !!
Ja vi hoppas allt går bra , är också nojjig över allt eftersom det är ens första graviditet , men det kommer gå skitbra :D
Tack! Nu blir det till att överraska sambon efter jobbet. Han kommer bli såå glad :)!! Nu håller vi varenda tumme och tå på att det går vägen!
Ja småäta hjälper mot illamåendet och det gör man ofta. Vill knappt tänka på vad man kommer att väga snart ![]()
I förra graviditeten åt jag postafen (heter de så, receptfria åksjuktabletter) men blev helt däckad av dem men de hjälpte.
Har inte provat denna gång.
Jag läste tidigare i tråden att det finns en Facebook-grupp för oktobermammor, finns det nån möjlighet att man kan få gå med där? :) Det känns lite mer sorterat att skriva där än i den här tråden. :)
Jag har övergått till den hemliga FB gruppen då det blev för svårt att hänga med här. Önskar er alla lycka till med graviditeten! :)
Samma här.. Knappt några symptom flrutom att jag också numera går uppoch kissar på natten vilket jag inte gjorde förut. Vilken vecka är du i?