• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Shibby
    Lillemy1980 skrev 2015-02-19 06:03:38 följande:

Nu är jag på väg in för vul igen, håller tummarna för att läkaren ser något annat i dag... Men känner mig ju riktigt gravid så man hoppas... Jag vill också vara med på en gruppen, har skickat mail till dig, shibby

Hoppas att det går bra på vul idag! Skäms

Jag har bjudit in dig tidigare, du har fått en inbjudan till din mail. 
  • kallemaja

26 oktober här..4+2

Funderar på når man ska ringa barnmorskan?

Maskara5 skrev 2015-02-19 09:25:09 följande:

BF 25 oktober här, nån mer? V 5 4+4 idag ;))

• snilson89

Hej!

Jag plussade igår och har bf runt 20 oktober däromkring :) Är jätte glad samtidigt som jag nog inte har smält det riktigt :)

Det blir mitt andra barn då jag redan har en son på 4 år :)

Jag själv är 25 år och bor norr om stockhom. Någon mer i min ålder som bor norr om stockholm?

• Shibby
    snilson89 skrev 2015-02-19 10:40:11 följande:

Hej!

Jag plussade igår och har bf runt 20 oktober däromkring :) Är jätte glad samtidigt som jag nog inte har smält det riktigt :)

Det blir mitt andra barn då jag redan har en son på 4 år :)

Jag själv är 25 år och bor norr om stockhom. Någon mer i min ålder som bor norr om stockholm?

Jag är 24 och bor i Västerort, i alla fall samma sida om stan Glad vet att Tigerlilja86 också bor på denna sida av stan 
  • Shibby
    EmeliePersson skrev 2015-02-19 10:42:40 följande:

Har bf 26 Oktober :) skulle också vilja vara med i Facebook gruppen :)

skicka din mailadress så får du en inbjudan Tungan ute
  • snilson89
    Shibby skrev 2015-02-19 10:45:19 följande:

Jag är 24 och bor i Västerort, i alla fall samma sida om stan  vet att Tigerlilja86 också bor på denna sida av stan 

Okej :) när har du bf och har du många symptom än? :) har inte läst igenom vad alla skrivit nämligen, började men insåg sedan att det var väldigt många sidor att läsa igenom :)
  • Shibby
    snilson89 skrev 2015-02-19 10:48:31 följande:
    Okej :) när har du bf och har du många symptom än? :) har inte läst igenom vad alla skrivit nämligen, började men insåg sedan att det var väldigt många sidor att läsa igenom :)
    Jag har inte heller läst allt den senaste tiden... ibland är det liksom 50-60 inlägg sedan man varit inne... haha! Därför är facebook gruppen mycket enklare att hänga med i Glad
    Jag är i veckan 9, 8+5, så har bf 25 september... är väldigt trött, lätt irriterad och osugen på mat (typ illamående) .. själv? Glad
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015