Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Nu är jag på väg in för vul igen, håller tummarna för att läkaren ser något annat i dag... Men känner mig ju riktigt gravid så man hoppas... Jag vill också vara med på en gruppen, har skickat mail till dig, shibby
Jag är idag i v.6 (5+5). Har fortfarande inte jättemycket symtom, lite tröttare än vanligt, fortfarande ömma bröst/bröstvårtor. Var en gnutta illamående imorse men inte mycket än.
Inatt var första gången i mitt liv som jag drömde att jag födde barn! Jag har aldrig drömt något sådan innan. Jag minns att jag drömde att det inte kändes någonting och att jag sa: "Men vad är det folk tjatar om, det här var ju inte jobbigt!" haha :)
Jag hoppas verkligen att allt går vägen, det är vårt första barn och vi har försökt i 1,5 år och äntligen lyckats bli gravida. Ska till BM fredagen 27/2.
Gomorgon! Kan meddela att bearnaissås på Finncrisp är otroligt fantastiskt gott ![]()
Nu är jag på väg in för vul igen, håller tummarna för att läkaren ser något annat i dag... Men känner mig ju riktigt gravid så man hoppas... Jag vill också vara med på en gruppen, har skickat mail till dig, shibby
Hur gör man för att kopiera en text man vill svara på i sitt Medelande??
hoppas det går bra för dig. Håller tummarna.
Plussade precis!! Enligt gravidappen är jag beräknad till 22 oktober.
Det är mitt första barn.
Hej! Jag är beräknad med mitt andra barn den 9 oktober. Jag vill jättegärna komma med i facebookgruppen, var med i en min förra graviditet som var fantastisk! Lite lättare att hålla koll där med. Hur funkar det med att skicka mejl till någon eller vad som stod där uppe?
Hej! Jag är beräknad med mitt andra barn den 9 oktober. Jag vill jättegärna komma med i facebookgruppen, var med i en min förra graviditet som var fantastisk! Lite lättare att hålla koll där med. Hur funkar det med att skicka mejl till någon eller vad som stod där uppe?