• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (knallare)

Citeringen har vist slutat fungera på denna dusfunktionella sidan så vi gör som så anonym morr
    "När hon konfronterar honom säger han förlåt och skäms. Det är uppenbart att han vet att han gått emot hennes vilja. Och därmed är han dömd.

Att din fru satt sej på din morgon stake och ert förhållande gillar det gör inte det som hänt här rätt. Jag antar att du mycket väl vet vad din kvinna säger ja till eller nej till. Så det är perfekt. Och förmodligen skulle du inte stoppa in den om du visste att hon inte vill. Men i den här tråden framkommer det att han vet att hon inte vill.

Förstår du nu skillnaden?"
    När hon väl sa ifrån så insåg killen att hans tjej trots allt inte tyckte om det och då mycket riktigt så kunde han skämmas på grund av missförståndet, skulle jag också ha gjort om jag med rent samvete skulle upprepa nått jag tyckte min sambo uppskatta när effekten var motsatt.
    Förstår _du_ skillnaden.

Första gången jag höll på med henne när hon sov så visste jag inte hur reaktionen skulle bli, det var en chansning som gick hem.
    I killens fall här så gick det inte hem MEN, hur skulle han veta det utan tydliga besked?

Jag antar att alla kvinnor på denna planet har all rätt att ge sitt godkännande eller neka, likaså killar.
    Skulle detta röra sig om en fest där deltagare stannade över och en kompis utan några intima band skulle göra detta mot en sovande festdeltagare kön kvittar så skulle det sätta händelsen i ett annat ljus men den dörren var öppen här, dom var intima med varann sen innan.

Och viktoria.
    Sluta nu göra en hönsfarm av en fjäder och hetsa.

Frågar du också om tillåtelse att byta stälning under akten? Enligt er resonemang så om den andra inte vill eller tycker mindre om det så är det ju klar våldtäkt.

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 06:56:26 följande:

Citeringen har vist slutat fungera på denna dusfunktionella sidan så vi gör som så anonym morr

"När hon konfronterar honom säger han förlåt och skäms. Det är uppenbart att han vet att han gått emot hennes vilja. Och därmed är han dömd.

Att din fru satt sej på din morgon stake och ert förhållande gillar det gör inte det som hänt här rätt. Jag antar att du mycket väl vet vad din kvinna säger ja till eller nej till. Så det är perfekt. Och förmodligen skulle du inte stoppa in den om du visste att hon inte vill. Men i den här tråden framkommer det att han vet att hon inte vill.

Förstår du nu skillnaden?"

När hon väl sa ifrån så insåg killen att hans tjej trots allt inte tyckte om det och då mycket riktigt så kunde han skämmas på grund av missförståndet, skulle jag också ha gjort om jag med rent samvete skulle upprepa nått jag tyckte min sambo uppskatta när effekten var motsatt.

Förstår _du_ skillnaden.

Första gången jag höll på med henne när hon sov så visste jag inte hur reaktionen skulle bli, det var en chansning som gick hem.

I killens fall här så gick det inte hem MEN, hur skulle han veta det utan tydliga besked?

Jag antar att alla kvinnor på denna planet har all rätt att ge sitt godkännande eller neka, likaså killar.

Skulle detta röra sig om en fest där deltagare stannade över och en kompis utan några intima band skulle göra detta mot en sovande festdeltagare kön kvittar så skulle det sätta händelsen i ett annat ljus men den dörren var öppen här, dom var intima med varann sen innan.

Och viktoria.

Sluta nu göra en hönsfarm av en fjäder och hetsa.

Frågar du också om tillåtelse att byta stälning under akten? Enligt er resonemang så om den andra inte vill eller tycker mindre om det så är det ju klar våldtäkt.

Ja, måste nog svara på denna fråga eftersom du kanske inte förstår.

Har man sex så är man lyhörd och lyssnar på sin partner. Skulle nått under akten kännas fel så märker man det och kanske inte använder den ställningen osv.

Grejen är att allt detta skulle kunna undvikas med en enkel fråga. Innan man börjar ha sex så frågar man helt enkelt personen "vill du ha sex?". Svarar personen ja så har man sex. Svarar personen nej så har man inte sex. Kan inte personen prata p.g.a att hen sover, är full, medvetslös osv så har man inte heller sex.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 07:27:54 följande:

Har man sex så är man lyhörd och lyssnar på sin partner. Skulle nått under akten kännas fel så märker man det och kanske inte använder den ställningen osv.

Grejen är att allt detta skulle kunna undvikas med en enkel fråga. Innan man börjar ha sex så frågar man helt enkelt personen "vill du ha sex?". Svarar personen ja så har man sex. Svarar personen nej så har man inte sex. Kan inte personen prata p.g.a att hen sover, är full, medvetslös osv så har man inte heller sex.

Jag förstår att ni lever i en mycket begränsad prydd värld där ni inte vågar experimentera det minsta eller ta för er men alla lever inte så, du har dock rätt att kommunikation är viktig här och här fallerade ts radikalt.

Även om lyhört, och partnern visar inte det minsta tecken på obehag, säger ingenting, heller inte dagen efter, tankeläsning är än så länge inte människans starkaste sida.

Men, om man ska vara lite sarkastiskt, jag har stött på ert slag innan, folk som i princip vill ha allt påp skrift i förväg allt från ålder till preferenser och skonummer samt utdrag från sjukjournaler för att försäkra sig att allt ALLT står rätt till.

I det verkliga livet däremot så finns det inget svart och vit, det mesta mellan det svartvita ni sitter fast i är en ganska omfattande gråzon.

• trosflickan

Varför säger du inte ifrån direkt om någon gör nått du inte gillar? Speciellt din pojkvän ? Jag tycker inte att du lr någon annan kan klandra honom, inte alls . Du har vaknat flera gånger av att han ligger på dig och har sex och du har inte sagt ett ord om att du inte gillar det lr fråga va fan han håller på med. Så det här lilla vän ligger helt på dig .. Hur kan du utsätta er relation för det här ? Hur tror du han kommer må när han får reda på hur du verkligen känner ? Och hur mår du ?!

Börja säga ifrån tjejer !

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 07:38:50 följande:

Jag förstår att ni lever i en mycket begränsad prydd värld där ni inte vågar experimentera det minsta eller ta för er men alla lever inte så, du har dock rätt att kommunikation är viktig här och här fallerade ts radikalt.

Även om lyhört, och partnern visar inte det minsta tecken på obehag, säger ingenting, heller inte dagen efter, tankeläsning är än så länge inte människans starkaste sida.

Men, om man ska vara lite sarkastiskt, jag har stött på ert slag innan, folk som i princip vill ha allt påp skrift i förväg allt från ålder till preferenser och skonummer samt utdrag från sjukjournaler för att försäkra sig att allt ALLT står rätt till.

I det verkliga livet däremot så finns det inget svart och vit, det mesta mellan det svartvita ni sitter fast i är en ganska omfattande gråzon.

Men snälla, att jag är emot våldtäkt säger väl ingenting om vad jag gillar i sängen?!

Att du verkar tycka det är okej att göra vad som helst med personer som inte är vid medvetande säger dock en hel del om dig...

Och TS kille trodde ju att hon sov sig igenom hela händelsen så han väntade sig nog inget tecken på obehag.

När det gäller våldtäkt så finns ingen gråzon. Antingen är båda med på det eller så är en av personerna inte det. Så enkelt är det faktiskt.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 08:09:43 följande:
    Men snälla, att jag är emot våldtäkt säger väl ingenting om vad jag gillar i sängen?!

Att du verkar tycka det är okej att göra vad som helst med personer som inte är vid medvetande säger dock en hel del om dig...

Och TS kille trodde ju att hon sov sig igenom hela händelsen så han väntade sig nog inget tecken på obehag.

När det gäller våldtäkt så finns ingen gråzon. Antingen är båda med på det eller så är en av personerna inte det. Så enkelt är det faktiskt.

När du gör en sexakt par mellan till våldtäkt så får jag det till prydd utan önskan att prova på nått.

Inte vid medvetande som drogad kan jag hålla med om det är utnyttjande, sin sovande partner däremot som kommer med all sannolikhet vakna under akten faller inte under det flaggan.
    Annat vore om han drogade henne för att sedan utöva avancerade sexlekar på henne utan varken medgivande eller att ge val.
    Ts kunde som sagt stoppa det hela samma sekund som hon märkte, eller vid nästa tillfälle och vid nästa igen, eller kanske rent av säga tt hon vill vara ifred när hon sover, varför gjorde hon inte det?

Jag vet att man har förstört lagen med att dra med en massa trams som drabbar oskyldiga när det tillämpas ja, våldtäkt hade det varit om ts hade sagt nej och fått sig en käftsmäll, det hade jag absolut klassat som våldtäkt, inte en tjej som ställer upp gång på gång på gång utan att säga ett pip.

• Larmet
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 07:27:54 följande:

Fy fan vilket tråkigt liv du måste leva! Fråga innan man har sex med sin egna partner? Jag har aldrig upplevt med någon av mina partners att vi har frågat efter sex. Kanske på skoj med "ligga"?

I vilket fall som helst, om TS nu är så äcklad av sin pojkvän och då kommunikationen i deras förhållande verkar vara urusel så kan väl hon göra slut med honom istället. En polisanmälan i det här läget vore väl helt jävla absurt! Jag verkligen avskyr människor som behöver blanda in poliser så fort det händer något. 
  • Anonym (morr!)

Jamen. Fatta skillnaden. ...

När du smög på din älskade och det visade sej vara helt rätt. Hon vaknade och samtyckte. Bra. Den här neandertalare har gjort det flera gånger och ville absolut uppenbart inte väcka henne. Så han smyger sig på henne. Det är I grunden olagligt. Sex med någon i värnlöst tillstånd är olagligt.

Aga är också olagligt i grunden men det finns dem som vill bli smiskade . Och då är det inte längre olagligt. Dvs parterna har en sådan relation. De har en överenskommelse.

Du och din flickvän tycks ha en relation som funkar med sovande sex och kan njuta av att vara färdigt hel kåt. Det funkar för er. Och säkerligen för många andra. Men i detta fallet så finns det flera varningar.

Han vill inte att hon vaknar. Han har gjort det flera gånger Han skäms och säger förlåt. Vilket gör det uppenbart att han känner sin flickvän och vet att han gjort fel. Därför just därför är det fel. Det är övergrepp. Man ska kunna lita på den man bor med. Eller vill du vakna med en lös dase i röv? Flickvännen vill testa lite kinky?

Att stoppa fingrar och snoppar i flickvänner fittor medan de sover och du absolut smyger för att hon inte ska vakna är fortfarande olagligt. Du äger inte hennes kön för att ni har ett förhållande.

Att säga att sånt får man tåla för att man är i en relation är absurt. Vart går då gränsen för individens integritet?

Jag tror inte du hade gillat knulla din sovande flickvän. Utan tror du gillar att hon vaknar kåt och ni har samlag. Hett och vått. Inte som en nekrofil smygare.

Fatta skillnaden nu..

• Anonym (knallare)
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-19 11:58:52 följande:

Jamen. Fatta skillnaden. ...

När du smög på din älskade och det visade sej vara helt rätt. Hon vaknade och samtyckte. Bra. Den här neandertalare har gjort det flera gånger och ville absolut uppenbart inte väcka henne. Så han smyger sig på henne. Det är I grunden olagligt. Sex med någon i värnlöst tillstånd är olagligt.

Aga är också olagligt i grunden men det finns dem som vill bli smiskade . Och då är det inte längre olagligt. Dvs parterna har en sådan relation. De har en överenskommelse.

Du och din flickvän tycks ha en relation som funkar med sovande sex och kan njuta av att vara färdigt hel kåt. Det funkar för er. Och säkerligen för många andra. Men i detta fallet så finns det flera varningar.

Han vill inte att hon vaknar. Han har gjort det flera gånger Han skäms och säger förlåt. Vilket gör det uppenbart att han känner sin flickvän och vet att han gjort fel. Därför just därför är det fel. Det är övergrepp. Man ska kunna lita på den man bor med. Eller vill du vakna med en lös dase i röv? Flickvännen vill testa lite kinky?

Att stoppa fingrar och snoppar i flickvänner fittor medan de sover och du absolut smyger för att hon inte ska vakna är fortfarande olagligt. Du äger inte hennes kön för att ni har ett förhållande.

Att säga att sånt får man tåla för att man är i en relation är absurt. Vart går då gränsen för individens integritet?

Jag tror inte du hade gillat knulla din sovande flickvän. Utan tror du gillar att hon vaknar kåt och ni har samlag. Hett och vått. Inte som en nekrofil smygare.

Fatta skillnaden nu..

Denna killen gjorde exakt som jag, "smög" sig på sovande sambon och i hans fall så gav hon samtycke genom att INTE säga ifrån varken under tiden eller efter.

Aga är ännu en lag som borde inte finnas men det är ämne för annan tråd.

Ja det finns varningar här, tjejen borde stå på sig och inte bli hanterad mot sin vilja, sjukt att hon inte sa nått om hon enligt utsago kände sig smutsig efter.

Han skäms för han gjorde nått hon inte tyckte om som han först fick reda på i efterhand, jag skulle också skämmas om jag missförstod min partner så pass, som om jag skulle servera en maträtt i månader som jag trodde var hennes favo och sen få reda på att hon spydde upp allt på toan så vidrigt tyckte hon det var.
    HÄR har du däremot en poäng äntligen, man ska kunna lita på den man bor med, inte att hon undanhåller sina känslor för en och låtsas som om det regnar!

Har ingenting med äganderätten att göra, mer njutning för bägge parter.

Har ingenstans sagt att man får tåla övergrepp i ett förhållande, men då _måste_ man vara klar och tydlig med hur man känner, svarare än så är det inte.

Ibland fungerar det att kåta upp henne eller mig ibland tar vi bara för oss, inte alla gånger jag vaknar med henne på mig som jag är sugen (speciellt inte när man vaknar helt pissnödig) men jag låter ändå henne hålla på, börjar hon av egen vilja så gör hon det av en anledning, då kan hon lika bra avsluta det.
    däremot så känner jag mig inte smutsig och utnyttjad, där går gränsen men för att det ska funka måste man vara tydlig med gränssätning.

Så fatta skillnaden nu, det rör sig inte om nån våldtäkt utan ett simpelt missförstånd baserad på grav komunikationsbrist från tjejens sida.

• Anonym (morr!)

Uppenbart fattar du fortfarande inte.

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.