Anonym (morr!) skrev 2015-02-19 11:58:52 följande:
Jamen. Fatta skillnaden. ...
När du smög på din älskade och det visade sej vara helt rätt. Hon vaknade och samtyckte. Bra. Den här neandertalare har gjort det flera gånger och ville absolut uppenbart inte väcka henne. Så han smyger sig på henne. Det är I grunden olagligt. Sex med någon i värnlöst tillstånd är olagligt.
Aga är också olagligt i grunden men det finns dem som vill bli smiskade . Och då är det inte längre olagligt. Dvs parterna har en sådan relation. De har en överenskommelse.
Du och din flickvän tycks ha en relation som funkar med sovande sex och kan njuta av att vara färdigt hel kåt. Det funkar för er. Och säkerligen för många andra. Men i detta fallet så finns det flera varningar.
Han vill inte att hon vaknar. Han har gjort det flera gånger Han skäms och säger förlåt. Vilket gör det uppenbart att han känner sin flickvän och vet att han gjort fel. Därför just därför är det fel. Det är övergrepp. Man ska kunna lita på den man bor med. Eller vill du vakna med en lös dase i röv? Flickvännen vill testa lite kinky?
Att stoppa fingrar och snoppar i flickvänner fittor medan de sover och du absolut smyger för att hon inte ska vakna är fortfarande olagligt. Du äger inte hennes kön för att ni har ett förhållande.
Att säga att sånt får man tåla för att man är i en relation är absurt. Vart går då gränsen för individens integritet?
Jag tror inte du hade gillat knulla din sovande flickvän. Utan tror du gillar att hon vaknar kåt och ni har samlag. Hett och vått. Inte som en nekrofil smygare.
Fatta skillnaden nu..
Denna killen gjorde exakt som jag, "smög" sig på sovande sambon och i hans fall så gav hon samtycke genom att INTE säga ifrån varken under tiden eller efter.
Aga är ännu en lag som borde inte finnas men det är ämne för annan tråd.
Ja det finns varningar här, tjejen borde stå på sig och inte bli hanterad mot sin vilja, sjukt att hon inte sa nått om hon enligt utsago kände sig smutsig efter.
Han skäms för han gjorde nått hon inte tyckte om som han först fick reda på i efterhand, jag skulle också skämmas om jag missförstod min partner så pass, som om jag skulle servera en maträtt i månader som jag trodde var hennes favo och sen få reda på att hon spydde upp allt på toan så vidrigt tyckte hon det var.
HÄR har du däremot en poäng äntligen, man ska kunna lita på den man bor med, inte att hon undanhåller sina känslor för en och låtsas som om det regnar!
Har ingenting med äganderätten att göra, mer njutning för bägge parter.
Har ingenstans sagt att man får tåla övergrepp i ett förhållande, men då _måste_ man vara klar och tydlig med hur man känner, svarare än så är det inte.
Ibland fungerar det att kåta upp henne eller mig ibland tar vi bara för oss, inte alla gånger jag vaknar med henne på mig som jag är sugen (speciellt inte när man vaknar helt pissnödig) men jag låter ändå henne hålla på, börjar hon av egen vilja så gör hon det av en anledning, då kan hon lika bra avsluta det.
däremot så känner jag mig inte smutsig och utnyttjad, där går gränsen men för att det ska funka måste man vara tydlig med gränssätning.
Så fatta skillnaden nu, det rör sig inte om nån våldtäkt utan ett simpelt missförstånd baserad på grav komunikationsbrist från tjejens sida.