• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (K)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 19:13:54 följande:

Jag vet hur lagen förstördes genom att ta med en drös av andra företeelser som tidigare kunde på sin höjd hamna under utnytjande då det inte förekom våldtäkt, det rör mig ingenstans.

Jag lever i verkliga livet och inte i lagboken, tycker fortfarande det är ett direkt hån mot kvinnor som på riktigt blir våldtagna kanske i samband skadade för livet framför ts som tyckte det var pinsamt att ta upp det med sin partner.

Men du har rätt, varken jag eller min partner hade nån överenskommenlse när vi började fingra på varan i sovande tillstånd, bara mys att bli väckt mitt i akten, om ts inte uppskattade gesten som gavs henne kunde hon bara säga nej.

Jag tycker mer det är ni som hånar.

Undrar om det fanns nån form av missförstånd i den sista grava våldtäkten på Finlandsfärjan, där har vi en riktig våldtäkt framför detta.

Att läsa dina svar känns som att få ett slag i ansiktet. När du skriver sådana saker som "riktiga" våldtäkter och liknande saker så spottar du på de kvinnor som inte inkluderas i den mallen. Var det värt att vädra din kvinnofientliga åsikt mot att några kvinnor (bland annat mig) får må skit och känna sig skyldiga?

Du skulle nog ändra åsikt om din flickvän, syster eller mamma blev våldtagen av ett jävla äckel i sömnen.

Själv fick jag åka in och sys efter att ha blivit våldtagen när jag blivit drogad. Men eftersom jag inte kunde säga nej var det ju inte en våldtäkt enligt dig. Du borde fan skämmas.
  • Anonym (K)

Blir så satans jävla ledsen och äcklad när jag läser svar som den där anonyma mansgrisen skrev :( det är skrämmande att en del killar tänker så men inte föga förvånande när man kollar på våldtäktsstatistikrn.

• Anonym (knallare)
    Anonym (K) skrev 2015-02-18 20:03:50 följande:
    Att läsa dina svar känns som att få ett slag i ansiktet. När du skriver sådana saker som "riktiga" våldtäkter och liknande saker så spottar du på de kvinnor som inte inkluderas i den mallen. Var det värt att vädra din kvinnofientliga åsikt mot att några kvinnor (bland annat mig) får må skit och känna sig skyldiga?

Du skulle nog ändra åsikt om din flickvän, syster eller mamma blev våldtagen av ett jävla äckel i sömnen.

Själv fick jag åka in och sys efter att ha blivit våldtagen när jag blivit drogad. Men eftersom jag inte kunde säga nej var det ju inte en våldtäkt enligt dig. Du borde fan skämmas.

Jag tycker mer att inkludera trams under så pass allvarlig flagg som våldtäkt är ett slag i ansiktet på kvinnor som har i timmar blivit utsatt för ett av det grövsta en kvinna kan.

Min föra flickvän har blivit våldtagen, på riktigt då när hon var 14 av en 35 årig man så ta och stoppa ditt kvinnoföraktsnack långt upp om du ursäktar mitt uttryck.

Detta var ingen jävla äckel, detta var hennes pojkvän sen ett tag tillbaka så att kalla en sexakt hon inte avbröt eller sagt nått om för våldtäkt är ett direkt hån mot dom som måste vårdas på sjukan efter riktiga våldtäkter.

Jag tycker du har mycket trauma kvar att bearbeta, drogad medvetet _för_ att bli våldtagen och får omfattande skador efter faller under riktigt våldtäkt, eller hur tänkte du där egentligen?

• Anonym (Viktoria)

Gör slut! 
    Och om du orkar så anmäl honom för våldtäkt. Det han gjort är INTE okej. 

Kram {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:34:22 följande:

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.
    Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

Nej, jag är inte singel sen länge. Ingen frisk människa har dock försökt ha sex med mig när jag sover, en sjuk människa har dock försökt. Kan säga själv att jag blev så chockad att jag frös, hade jag vaknat mitt i är det inte säkert jag hade kunnat säga/göra något.
    I ett intimt förhållande så anser jag att man visar respekt för den man lever med, genom att ex inte ha sex med personen när den inte är vid medvetande, om den inte själv är med på det såklart. Det är det enda friska enligt mig. Jag antar att du själv aldrig varit i situationen att någon försöker ha sex med dig när du sover, har du inte det kanske du ska tänka efter innan du uttalar dig om sånt du inte upplevt. 

Men behåll du din åsikt vad en riktig våldtäkt är. Kanske du ändrar dig en dag om det slår tillbaka mot dig. 

Det är ju fortfarande ett faktum att det rent juridiskt är en våldtäkt, så vill du köra med dina egna begrepp kan det ju vara riskabelt om du själv skulle ha sex med någon som sover, som inte är med på det. 

Lämnar tråden nu då det inte finns något att diksutera för min del. tack och hej
  • Anonym (Tjej 20)

TS - dumpa!  Gör han detta medvetet och du nu sagt till honom att du ej gillar detta och han ändå fortsätter... Dumpa bara, dumpa! Det är våldtäkt, tyvärr.

Att han har sex med någon som inte är vid medvetande(visst du vaknar ju sen men när han påbörjar) är våldtäkt, och riktigt illa på alla vis ju. Ingen respekt för dig.

Jag älskar att bli väckt på detta sätt, men det är en helt annan sak när man tycker om det i en relation. Vissa tänder ju på dessa typer av tvångs- och typ rapelekar. Men då ska båda acceptera det också.

• Anonym (våldtäkt)

Såg nu att din partner gör så på dig, men ja om det funkar för er, gratis. det finns många andra som inte uppskattar det, och det är något man borde förvissa sig om innan.
    Tack för mig

• Anonym (qp)
    Anonym (våldtäkt) skrev 2015-02-18 15:31:50 följande:
    Njuter du själv av att bli våldtagen?
    Sån jäkla tur har man ju aldrig.. :(
  • Anonym (ööh)

Svårt att säga, visst kan det kännas obehagligt ...

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.