• JK8808

IVF Linköping, februari 2015.

Hej.

Jag och min sambo håller på med vår första och förhoppningsvis enda IVF försök. Jag har tagit gonal-f i totalt 8 dagar och orgalutran i 4 dagar. Igår tog jag den sista sprutan, otrivelle. Och imorgon är det äggplock och sedan återförening på fredag om allt går som det ska, hoppas innerligtSkrattande

Ulraljuden visar att jag har ca 15 äggblåsor i varje äggstock och de är mellan 14-20mm.

Nu börjar jag verkligen bli nervösObestämd. Någon i samma sits?

• Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.
  • JK8808

Ditt bröst verkar bete sig lite som mariah's:)

Verkar som du har supermånga tecken på en graviditet :D vad kul!! Håller tummarna för dig imorgon :D

• äppelblomman
    JK8808 skrev 2015-03-17 18:23:57 följande:

Ditt bröst verkar bete sig lite som mariah's:)

Verkar som du har supermånga tecken på en graviditet :D vad kul!! Håller tummarna för dig imorgon :D

Tack :) jo, jag hoppas att jag inte har alla dessa symptom "i onödan" utan att jag faktiskt är gravid.. har nästan börjat räkna med ett plus i morgon :P även om jag försöker säga till mig själv att jag inte ska ta ut något i förskott, men det är svårt..
  • JK8808

Jag håller tummarna för dig! Du har helt säkert rätt, med alla symtom du har :) blir spännande o höra sen :D

• Mariah1986

Äppelblomma stort lycka till imorgon håller tummarna för att du ska få ett starkt fint pluss ! Skriv och berätta imorgon : ) hoppas du få nån sömn i natt ! Kan tänka mig att en hl del tankar snurrar

• MariaKojola

Måste bara hoppa in här som en anonym följare av ery ruvande. Tycker det är otroligt spännande (och lite läskgit/väl nervöst) men håller båda tummarna för att ni snart är ett helt gäng med preggosar! Jag är själv på rd 5, första ivf. Tycker tiden går sååå långsamt, men har ändå en hel del som tar min tid här hemma, så försöker fokusera på det ist. Lycka till i alla fall till er allihop, ville mest bara lämna ett litet "heja" när jag följt er tråd :)

• JK8808
    MariaKojola skrev 2015-03-17 20:53:55 följande:

Måste bara hoppa in här som en anonym följare av ery ruvande. Tycker det är otroligt spännande (och lite läskgit/väl nervöst) men håller båda tummarna för att ni snart är ett helt gäng med preggosar! Jag är själv på rd 5, första ivf. Tycker tiden går sååå långsamt, men har ändå en hel del som tar min tid här hemma, så försöker fokusera på det ist. Lycka till i alla fall till er allihop, ville mest bara lämna ett litet "heja" när jag följt er tråd :)

Hej. Va kul! Hur går allt för dig?

Ruvardagarna är ju hemska :) men tids nog, har du några symtom? Du mår bra? :D

Kul med en till i tråden :)
  • äppelblomman

PLUS :D

Jag är såååå lycklig, kan nästan inte fatta att det är sant!! Livet är allt bra underbart just nu :) och dessutom skiner solen och fåglarna kvittrar.. kan man önska sig något mer?

• Strato

Åå va härligt! Massor av grattis :)

äppelblomman skrev 2015-03-18 07:27:09 följande:

Jag är såååå lycklig, kan nästan inte fatta att det är sant!! Livet är allt bra underbart just nu :) och dessutom skiner solen och fåglarna kvittrar.. kan man önska sig något mer?

• Strato

Hej alla! Jag tänkte också smita in här om det går bra :) har gått på Rmc i ett år och vi kör nu vår första ivf. Sprutdag 5 och ikväll blir det även orgal. Två sprutor - blä.

• JK8808
    äppelblomman skrev 2015-03-18 07:27:09 följande:

Grattis!!! :D så himla roligt!!

Har du fått nån tid än för tidigt VUL? :)

Så himla kul, grattis igen :D
Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.