JK8808 skrev 2015-03-08 12:48:05 följande:
För mig går de bättre, min blödning har lugnat sig. Det känns skönt :) har accepterat att det inte blev något denna gången lite mer. Även fast jag är hur ledsen som helst. Hur går det för er?
Bra att du mår lite bättre, vet precis hur förjävla jobbigt det är när det inte lyckas.. Lider verkligen med dig/er.. Hoppas att du och din partner kan prata bra om det, så du inte känner dig ensam med din sorg.. och sen är det bara att ta nya tag om 1-2 månader (eller hur länge man nu känner att man behöver) :)
Håller tummarna för att det ska gå bättre för er nästa gång!
Mariah1986 skrev 2015-03-08 14:34:19 följande:
Jk8808 va skönt att blödningen har lugnat sig men jätte tråkigt att det inte blev nått : ( förstår att du är jätte ledsen önskar att du hade fått ett pluss !!! Jag är på ruvar dag 4 om man börjar räkna dagen efter insättning ? Tiden står verkligen still och man går med ständiga tanken att nä de kommer inte funka varför skulle de funka för oss! Man är. Så hård mot sig själv! När kan du börja igen???
Äppelblomman hur gör de för dig???? Vilken rd är du på?
Än så länge går det bra, ont i magen, ömma bröst, kissnödig, svårt att sova på natten, illamående m.m.. och ingen blödning så här långt :)
Om man räknar ET som RD 1 är jag idag på RD 10 med ett 2-dagars..
Jag jobbar med saker som kan vara skadligt vid en ev graviditet, så funderar på att tjuvtesta i morgon (min BIM) för att jag ska kunna slippa de arbetsuppgifterna från och med nu, men är så rädd att det ska bli ett minus, så vet inte om jag ska våga tjuvtesta.. Sen måste jag även upp och kissa några gånger på natten, så vet inte riktigt hur jag ska göra med testet som ju ska tas på morgonurin just för att den är mer koncentrerad och det då var länge sedan man kissade senast.. om jag bara ska ligga i sängen och knipa så länge som möjligt och sedan testa på första "nattkisset" i stället..