vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Då jag haft en variation i menscykeln sista halvåret på mellan 27 och 34 dagar och inte riktigt vet när ägglossningen infaller så blir det till att köra på från i dag
. Första försöket denna månad som sagt. Spännande att få vara i väntan på ett plus igen!
Hej!
Hoppas det är okej att följa er lite :) Jag är 30 år och har sedan ett tidigare förhållande två barn på 6 och 8 år. I juni börjar vi försöka och jag längtar så jag dör! Tänkte att det kanske känns mer "på riktigt" om jag får hänga med lite i ägglossande och plussande :)
Då är vi i liknande sits Camilla! Spännande!
. Spännande!
Ja ,jag har två barn sedan tidigare på snart fyra och fem år med en annan man och nu är jag och min nuvarande sambo beredda och väldigt sugna på ett litet syskon till dem. Ja, hoppas att det går snabbt. Samtidigt lite nervös då det var några år sedan man var i denna sits att börja försöka få bebis med allt vad det innebär. Hoppas att det går bra för er också. Håller såklart tummarna för att alla får sitt efterlängtade plus här i tråden . Spännande!
Vad tror ni? Ligga ikväll eller? Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon..! Enligt FL är det inte dags förrän 23/4, och enligt P Tracker appen den 25/4? Tokigt! Tur att jag lyssnade på kroppen och testade idag. Är sugen och har lite flytningar. Tänk om jag inte testat? Iiih!
Har glömt uppdatera. Här är testerna från igår och imorse.
Starka test igår och idag. (jag tenderar att ha starka test i ca 2 dagar innan det blir svagare igen)
Tror ÄL är idag eller imorgon.
Mina cykler (efter hormonspiralen) har varit 29, 27 och 29 dagar. Så i genomsnitt 28 dagar. Lutealfas på ca 12 dagar tror jag. Lägger jag in den infon så blir ÄL så sent. Knepigt. Och knepigt att FL och appen räknar olika??
Det är tur att jag lyssnar på min kropp och räknar själv istället.

Det verkar som att ägget släppt nu då?
Någon gång mellan 11:00 och 20:00 idag. (tog ett test kl 11 som inte finns med på bild, den var lika stark som kl 6)
Ligga ikväll är planerat, räcker det sen, tro?
Hoppas verkligen att det vill ta sig nu. Fjärde försöket.. dottern blev till på tredje.. är lite otålig nu.

Det verkar som att ägget släppt nu då?
Någon gång mellan 11:00 och 20:00 idag. (tog ett test kl 11 som inte finns med på bild, den var lika stark som kl 6)
Ligga ikväll är planerat, räcker det sen, tro?
Hoppas verkligen att det vill ta sig nu. Fjärde försöket.. dottern blev till på tredje.. är lite otålig nu. ![]()