• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801
    sladda skrev 2015-04-08 21:52:40 följande:
    Vad är det för app???:)
    P tracker lite.. Finns på app-store
  • lanylena

BIM +1 eller +2: Ingen mens, inget plus. Gud så enerverande! Kan den inte bara komma nu istället för att hålla på och sega såhär?? Suck...

• Jamilia
    MinLillahumla skrev 2015-04-08 21:43:51 följande:

ja men precis. det kan ju ta tid och jag är jätte glad att mensen kom när den skulle iaf för då verkar det ju vara som det ska:)

Precis!! Min mens kommer som den ska varje månad, tack o lov!! Känns skönt, ngt positivt iaf!
  • Jamilia
    sladda skrev 2015-04-08 20:59:00 följande:

Hehe jo. Men kanske kan va bra att få igång mensen innan man blir på tjocken. De andra två graviditeterna tog direkt när jag slutade med mini piller så hann aldrig få någon mens.

Men har ju haft mensvärk fast utan mens, kan det ha varit äl tro? Brukar inte känna av sånt. Fasen känner mig som en som försöker bli gravid för första gången :p.

Äsch, mens är överskattat!! Lika bra att hoppa över o gå direkt på graviditet, hehe!! Iaf om.du frågar mig som haft en aning för många mens än önskat!

Vissa får nog litegrann som mensvärk vid ÄL oxå, har man nog hört! Jag får inte direkt värk men lite andra symtom! Man får lära känna sin egen kropp, olika för alla förmodligen! Om du nu hinner lära känna innan du blir på tjocken!
  • Jamilia
    sladda skrev 2015-04-08 20:59:00 följande:

Hehe jo. Men kanske kan va bra att få igång mensen innan man blir på tjocken. De andra två graviditeterna tog direkt när jag slutade med mini piller så hann aldrig få någon mens.

Men har ju haft mensvärk fast utan mens, kan det ha varit äl tro? Brukar inte känna av sånt. Fasen känner mig som en som försöker bli gravid för första gången :p.

Äsch, mens är överskattat!! Lika bra att hoppa över o gå direkt på graviditet, hehe!! Iaf om.du frågar mig som haft en aning för många mens än önskat!

Vissa får nog litegrann som mensvärk vid ÄL oxå, har man nog hört! Jag får inte direkt värk men lite andra symtom! Man får lära känna sin egen kropp, olika för alla förmodligen! Om du nu hinner lära känna innan du blir på tjocken!
  • Jamilia

Oj, ursäkta dubbel-inlägg!! Sorry...

• Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-04-08 21:47:32 följande:

Hej igen!

Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt

Snart så... Spännande! jag har BIM om en vecka ca, nästa fred el lörd!
  • sladda
    Jamilia skrev 2015-04-10 00:37:44 följande:

Haha ja det har du kanske rätt i ;) bara att hoppa på att direkt. Får väl avvakta ngn vecka o sdn testa ;)
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-04-10 00:41:25 följande:
    Snart så... Spännande! smile1.gif jag har BIM om en vecka ca, nästa fred el lörd!
    Jag vill ju såklart att den inte kommer, men kommer den så kommer den..
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-04-10 16:17:21 följande:

Jag vill ju såklart att den inte kommer, men kommer den så kommer den..

Haha, nej, såklart vill vi inte det! jag menade ju spännande att vara så nära bim!

Hoppas, hoppas!!

Ha en go fredag alla! <3
Svar på tråden vi på 30 +