vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
ja men precis. det kan ju ta tid och jag är jätte glad att mensen kom när den skulle iaf för då verkar det ju vara som det ska:)
Hehe jo. Men kanske kan va bra att få igång mensen innan man blir på tjocken. De andra två graviditeterna tog direkt när jag slutade med mini piller så hann aldrig få någon mens.
Men har ju haft mensvärk fast utan mens, kan det ha varit äl tro? Brukar inte känna av sånt. Fasen känner mig som en som försöker bli gravid för första gången :p.
Hehe jo. Men kanske kan va bra att få igång mensen innan man blir på tjocken. De andra två graviditeterna tog direkt när jag slutade med mini piller så hann aldrig få någon mens.
Men har ju haft mensvärk fast utan mens, kan det ha varit äl tro? Brukar inte känna av sånt. Fasen känner mig som en som försöker bli gravid för första gången :p.
Oj, ursäkta dubbel-inlägg!! Sorry...
Hej igen!
Har BIM nu på lördag, om appen stämmer på telefonen... Har samma app på ipaden, då skulle den komma idag, men jag tror inte de stämmer... Får se som sagt
Äsch, mens är överskattat!! Lika bra att hoppa över o gå direkt på graviditet, hehe!! Iaf om.du frågar mig som haft en aning för många mens än önskat!
Vissa får nog litegrann som mensvärk vid ÄL oxå, har man nog hört! Jag får inte direkt värk men lite andra symtom! Man får lära känna sin egen kropp, olika för alla förmodligen! Om du nu hinner lära känna innan du blir på tjocken!
Jag vill ju såklart att den inte kommer, men kommer den så kommer den..