• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801
    Erica1985 skrev 2015-05-04 21:58:12 följande:
    Det är nog så, är definitivt testoman. Kunde inte hålla mig idag så tog ett test. Inte minsta lilla spår av att jag skulle kunna vara gravi, hat bim på lördag. KäNos lite jobbigt
    Jag har bim på torsdag, har beställt hem test från RFSU, fast från halens... Lycka till
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-05-04 20:37:09 följande:
    Håller tummar och tår för er, Cissi!! smile1.gif
    Tack :)
  • Kvinna84a
    Erica1985 skrev 2015-05-05 12:19:42 följande:

Lycka till! Det är ev spännande resa! Med mkt jobbig väntan, bävrar nu på bim och har lite smått panik. Tog ett test igår som var negativt, hade i för sig inte trott annat men kändes ändå lite jobbigt. Hoppas det går snabbt för er

Alltid jobbigt inför BIM. Men spännande oxå :) Har ni försökt länge?
  • Camilllla
    Kvinna84a skrev 2015-05-05 08:43:51 följande:

Någon som har koll på cb digital Äl test? Fick glad gubbe nu imorse... Betyder det stegring eller är det idag ägget lossnar?

Glad gubbe som inte blinkar, utan lyser fast? Då är det stegring med äl nära, kan vara idag, kan vara imorgon, eller i övermorgon. Brukar du känna av när du har ägglossning?
  • Erica1985
    Cissi2801 skrev 2015-05-05 15:31:40 följande:

Jag har bim på torsdag, har beställt hem test från RFSU, fast från halens... Lycka till

Har Lår rfsu och apotekets hemma, bim på lördag så är bok bara att vänta ett tag till för att få veta säkert. Lycka till till tog me!
  • Erica1985
    Kvinna84a skrev 2015-05-05 16:18:51 följande:

Alltid jobbigt inför BIM. Men spännande oxå :) Har ni försökt länge?

Nä detta är första riktiga försöket, körde ett halv hjärtat försök förra månaden men vill egentligen inte ha en december bebis. Hur länge hst ni försökt?
  • Kvinna84a
    Camilllla skrev 2015-05-05 17:42:22 följande:

Glad gubbe som inte blinkar, utan lyser fast? Då är det stegring med äl nära, kan vara idag, kan vara imorgon, eller i övermorgon. Brukar du känna av när du har ägglossning?

Den lyser fast, har aldrig blinkat. Ska jag fortsätta testa?

Lite olika, ibland känner jag jätte mycket men andra månader nästan inget. Hade Äl sekret igår. Så antar att den är mycket nära :)
  • Jamilia
    Camilllla skrev 2015-05-04 23:30:40 följande:

Jag har barn sen innan och de är nu 6 och 8 år :) (gammal bild mao...) Min sambo har inga egna barn utan vi börjar försöka i juni och då blir det bim precis omkring vårt bröllop 4 juli ;) Själv blir jag 31 i sommar förresten.

Jag är testoman jag med, och missbrukar ägglossningstest nu när det inte är nån idé att gravtesta. Motiverar det med att det är bra att lära känna kroppen, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt en väldigt regelbunden cykel :)

Hoppas det tar sig för er snart nu då! Inte ska väl åldern ha nån betydelse än, och speciellt inte när det inte var så länge sen du var gravid... Även om jag vet att det är lätt att tänka så.

Ja, just det, så var det ju!! Nu minns jag dig fr när du hoppade in i tråden! Äsch, det är ju kul att testa! Klart man blir testoman, är ju faktiskt spännande samtidigt som det kan vara väldigt knackande emellanåt! Och man lär känna kroppen!

Ja, man får försöka hålla hoppet uppe lite till!
  • Jamilia
    Camilllla skrev 2015-05-04 23:30:40 följande:

Jag har barn sen innan och de är nu 6 och 8 år :) (gammal bild mao...) Min sambo har inga egna barn utan vi börjar försöka i juni och då blir det bim precis omkring vårt bröllop 4 juli ;) Själv blir jag 31 i sommar förresten.

Jag är testoman jag med, och missbrukar ägglossningstest nu när det inte är nån idé att gravtesta. Motiverar det med att det är bra att lära känna kroppen, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt en väldigt regelbunden cykel :)

Hoppas det tar sig för er snart nu då! Inte ska väl åldern ha nån betydelse än, och speciellt inte när det inte var så länge sen du var gravid... Även om jag vet att det är lätt att tänka så.

Och hoppas ni lyckas snart med en ny liten, mysigt när barnen börjar bli lite större!
  • Jamilia
    Erica1985 skrev 2015-05-05 12:22:59 följande:

Nej det är ju det kostar väldigt mkt alla testen. Nej det är egentligen första riktiga försöket vi gör.men är beredd på att det kan ta tid men ändå hoppas man, är inte jätte ung heller så det påverkar ju oxå

Det ska säkert gå bra, behöver ju inte ta tid!!
Svar på tråden vi på 30 +