vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Lycka till! Det är ev spännande resa! Med mkt jobbig väntan, bävrar nu på bim och har lite smått panik. Tog ett test igår som var negativt, hade i för sig inte trott annat men kändes ändå lite jobbigt. Hoppas det går snabbt för er
Någon som har koll på cb digital Äl test? Fick glad gubbe nu imorse... Betyder det stegring eller är det idag ägget lossnar?
Jag har bim på torsdag, har beställt hem test från RFSU, fast från halens... Lycka till
Alltid jobbigt inför BIM. Men spännande oxå :) Har ni försökt länge?
Glad gubbe som inte blinkar, utan lyser fast? Då är det stegring med äl nära, kan vara idag, kan vara imorgon, eller i övermorgon. Brukar du känna av när du har ägglossning?
Jag har barn sen innan och de är nu 6 och 8 år :) (gammal bild mao...) Min sambo har inga egna barn utan vi börjar försöka i juni och då blir det bim precis omkring vårt bröllop 4 juli ;) Själv blir jag 31 i sommar förresten.
Jag är testoman jag med, och missbrukar ägglossningstest nu när det inte är nån idé att gravtesta. Motiverar det med att det är bra att lära känna kroppen, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt en väldigt regelbunden cykel :)
Hoppas det tar sig för er snart nu då! Inte ska väl åldern ha nån betydelse än, och speciellt inte när det inte var så länge sen du var gravid... Även om jag vet att det är lätt att tänka så.
Jag har barn sen innan och de är nu 6 och 8 år :) (gammal bild mao...) Min sambo har inga egna barn utan vi börjar försöka i juni och då blir det bim precis omkring vårt bröllop 4 juli ;) Själv blir jag 31 i sommar förresten.
Jag är testoman jag med, och missbrukar ägglossningstest nu när det inte är nån idé att gravtesta. Motiverar det med att det är bra att lära känna kroppen, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt en väldigt regelbunden cykel :)
Hoppas det tar sig för er snart nu då! Inte ska väl åldern ha nån betydelse än, och speciellt inte när det inte var så länge sen du var gravid... Även om jag vet att det är lätt att tänka så.
Nej det är ju det kostar väldigt mkt alla testen. Nej det är egentligen första riktiga försöket vi gör.men är beredd på att det kan ta tid men ändå hoppas man, är inte jätte ung heller så det påverkar ju oxå