vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Haha, ja, vi ligger back lite i verkstan, kan man säga! vi har en dotter på 3 år, nu försöker vi med syskon! Började försöka förra sommaren så nu börjar det kännas segt faktiskt...
Du kan ju börja testa när du vill, här är vi nog flera testomaner som ofta börjar testa alldeles för tidigt! sen får man ju vara beredd på att det inte syns ngt när man testar mkt tidigt! Jag försöker säga till mig själv att inte testa innan bim-4... går sådär...
Verkar som den andra ofta tar lite tid. Men det finns massa hopp än, framförallt om Äl fungerar. Har ni gjort nån utredning eller prövat med några hormoner än? 33 är ingen ålder :)
Det är nog så, är definitivt testoman. Kunde inte hålla mig idag så tog ett test. Inte minsta lilla spår av att jag skulle kunna vara gravi, hat bim på lördag. KäNos lite jobbigt
Samtidigt, tycker man det är lite kul och spännande att testa, go for it!! Men man får ju vara beredd på negativa stickor oxå såklart! Blir mitt sista barn nu, om vi lyckas bli gravida igen, så jag tänker att det är sista chansen för mig att hålla på och vara testgalning, haha!
Vill inte ha fler än två barn som vi känner nu iaf!
Ni har barn sen innan, el hur!? Enl profilbilden tänker jag! ska ni börja försöka med syskon?
Någon som har koll på cb digital Äl test? Fick glad gubbe nu imorse... Betyder det stegring eller är det idag ägget lossnar?
Första barnet ni försöker med?
Hej!
Hoppar in här tänkte jag :)
Blir 31år i sommar och hoppas nu få vårt första barn. Har Äl närsomhelst så spänningen börjar väl nu ;P
Lycka till alla!
Usch ja, jag har själv testat MYCKET, haha! Tidigt och mycket! Vågar inte tänka på alla hundralappar jag lagt på test, usch!!
Men ni har inte försökt så länge, el hur!?