• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-05-03 16:04:58 följande:

Jag har BIM nu denna veckan... Minns inte vilken dag bara... Men de blir nog ganska snart

Håller tummar och tår för er, Cissi!!
  • Jamilia
    benjateo skrev 2015-05-03 09:22:34 följande:

Fick min mens istället, tack för du frågade  

Hej! Har inte läst på om er nya, är det första barnet ni försöker med? Önskar er lycka till nästa månad!
  • Jamilia
    Erica1985 skrev 2015-05-03 07:31:28 följande:

När kan man egentligen börja testa? Har bim 9/5 så ligger på bim-6. Har jätte svårt att hålla mig från att testa men kör ju inte ge något utslag så här tidigt. Har bara ett test kvar hemma då vill inte slösa bort det innan jag har nya.

Första barnet ni försöker med?
  • Jamilia
    Camilllla skrev 2015-05-02 23:49:47 följande:

Fan vad värdelöst det är att vänta på mens... Ingen spänning alls.. Men men, mens om 1 vecka och om 5 veckor och sen börjar vi försöka! :)

Ni har barn sen innan, el hur!? Enl profilbilden tänker jag! ska ni börja försöka med syskon?
  • Jamilia
    Fronten skrev 2015-05-02 18:13:40 följande:

Jag är bara på äl +5 i dag så ca 8 dagar till bim. jag kunde ändå inte hålla mig från att testa i dag då jag mår så illa. Negativ såklart. Ägget har antagligen inte ens fäst om det gör det. Vill så gärna bara ????

Hej! Har ni barn sen innan? Började ni försöka precis nu el?
  • Kvinna84a

Hej!

Hoppar in här tänkte jag :)

Blir 31år i sommar och hoppas nu få vårt första barn. Har Äl närsomhelst så spänningen börjar väl nu ;P

Lycka till alla!

• Jamilia
    Kvinna84a skrev 2015-05-04 21:01:11 följande:

Hej!

Hoppar in här tänkte jag :)

Blir 31år i sommar och hoppas nu få vårt första barn. Har Äl närsomhelst så spänningen börjar väl nu ;P

Lycka till alla!

Hej!! Lycka till nu, spännande resa som börjar för er!
  • Kvinna84a
    Jamilia skrev 2015-05-04 21:06:35 följande:

Hej!! Lycka till nu, spännande resa som börjar för er!

Tackar. Vart ligger ni i verkstaden? :)
  • Jamilia
    Kvinna84a skrev 2015-05-04 21:20:54 följande:

Tackar. Vart ligger ni i verkstaden? :)

Haha, ja, vi ligger back lite i verkstan, kan man säga! vi har en dotter på 3 år, nu försöker vi med syskon! Började försöka förra sommaren så nu börjar det kännas segt faktiskt...
  • Jamilia

Är 33 år, hoppas inte åldern börjar ta ut sin rätt redan!! Har regelbunden mens och ÄL varje månad så än är hoppet inte ute tänker jag!

Svar på tråden vi på 30 +