vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Jag har BIM nu denna veckan... Minns inte vilken dag bara... Men de blir nog ganska snart
Fick min mens istället, tack för du frågade
När kan man egentligen börja testa? Har bim 9/5 så ligger på bim-6. Har jätte svårt att hålla mig från att testa men kör ju inte ge något utslag så här tidigt. Har bara ett test kvar hemma då vill inte slösa bort det innan jag har nya.
Fan vad värdelöst det är att vänta på mens... Ingen spänning alls.. Men men, mens om 1 vecka och om 5 veckor och sen börjar vi försöka! :)
Jag är bara på äl +5 i dag så ca 8 dagar till bim. jag kunde ändå inte hålla mig från att testa i dag då jag mår så illa. Negativ såklart. Ägget har antagligen inte ens fäst om det gör det. Vill så gärna bara ????
Hej!
Hoppar in här tänkte jag :)
Blir 31år i sommar och hoppas nu få vårt första barn. Har Äl närsomhelst så spänningen börjar väl nu ;P
Lycka till alla!
Hej!
Hoppar in här tänkte jag :)
Blir 31år i sommar och hoppas nu få vårt första barn. Har Äl närsomhelst så spänningen börjar väl nu ;P
Lycka till alla!
Hej!! Lycka till nu, spännande resa som börjar för er!
Tackar. Vart ligger ni i verkstaden? :)
Är 33 år, hoppas inte åldern börjar ta ut sin rätt redan!! Har regelbunden mens och ÄL varje månad så än är hoppet inte ute tänker jag!