vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Nä detta är första riktiga försöket, körde ett halv hjärtat försök förra månaden men vill egentligen inte ha en december bebis. Hur länge hst ni försökt?
Den lyser fast, har aldrig blinkat. Ska jag fortsätta testa?
Lite olika, ibland känner jag jätte mycket men andra månader nästan inget. Hade Äl sekret igår. Så antar att den är mycket nära :)
Och hoppas ni lyckas snart med en ny liten, mysigt när barnen börjar bli lite större!
Är det första månaden du testar med det testet? Enligt förpackningen ska det ju vara en tom cirkel vid ingen stegring, en blinkande gubbe vid liten stegring och sen fast gubbe vid högsta stegring. Första gången jag provade det testet gick jag igenom alla stadier, tror det var tre dagar med blinkande gubbe innan den fasta kom. Men den här månaden blev det konstigt. Jag hade tom cirkel på fredagen, fast gubbe på lördagen och sedan kände jag äl på lördagskvällen..! Så det kan vara olika antar jag...
Egentligen behöver du ju inte testa mer nu om du inte vill, räkna med att det blir ägglossning nån gång från nu och närmaste 2-3 dagarna :) Lycka till!
Låter som en bra plan :) Vi har tyvärr inte börjat försöka än, utan jag testar bara för att fördriva tiden ;) I juni är det dags att börja!
Min minsta som snart blir 6 har varit "min lilla bebis" länge, men senaste tiden har det slagit mig hur stor han börjar bli! :O Så ja, nu behöver jag en ny liten att gosa med :)
ÄL + 7 ca för mig idag, inga konstiga el ovanliga känslor i kroppen så här långt iaf!
känns lite hopplöst, då min kropp håller exakt samma mönster varje månad... Mens, sen ÄL-flytningar, ömma bröst, ÄL, flytningar avtar, ömma bröst avtar.... Sen ömmar brösten igen litegrann och sen mens! Alltid samma mönster!! Iofs ska man väl vara glad att allt flyter på men känns så tröstlöst och uppgivet redan direkt efter ÄL när allting går enl samma gamla visa liksom! Då ger jag upp redan tidigt....
Plussade igår med cb med veckoindikator! Väldigt glad just nu, vd är beräknat till 17 januari
!
Plussade igår med cb med veckoindikator! Väldigt glad just nu, vd är beräknat till 17 januari
!