BIM april 2015
Sant! Hoppas hoppas!!:)
Ja Exakt, vet inte tror kanske att de bara ringer om proverna visar nått konstigt.. Du gjorde inga prover?
Sant! Hoppas hoppas!!:)
Ja Exakt, vet inte tror kanske att de bara ringer om proverna visar nått konstigt.. Du gjorde inga prover?
Tänkte uppdatera listan här. Nån som ska läggas till/plockas bort?
Det verkar som att det blir en decemberbebis här
Haha ja i slutändan så hamnar man alltid här ändå :D
Oj, bra jobbat att kunna hålla dig så länge :D Det hade jag aldrig fixat, haha! Ja idag är det "bara" 8 dagar kvar till BIM, eheehe.. Men är på äl+6 så snart jäklar kan jag testa :P Mjaa, det typ svider och värker i livmodern ibland och tycker att jag känner dofter starkare, men det kan ju vara ren inbillning :)
Haha jaha okej, då förstår jag :D Nää det borde ju inte vara någon fara att nalla av dom ju! Jag testade faktiskt med ett ÄL-test här hemma lite på skoj nu ikväll, men egentligen vet jag inte hur starkt det ska vara för att det kanske kan tyda på graviditet? Var nog mest testabstinensen som behövde lugnas lite, heheee!
Jodå, får hoppas på att det tyder på något Mycket bra! :) Jag brukar inte känna så mycket innan mensen, det slår mest till precis när mensen kommer. Vågar dock inte hoppas så mycket på något efter flera månaders besvikelser, så vågar inte riktigt tro på eventuella symtom :) Men snart börjar testandet så då får vi de hur det ligger till :D
Nån som vet om nåt knep man kan testa för att öka chansen? Spelar ingen roll om du vet att dom funkar el ej. Vill testa allt innan jag ger upp helt...
Vad gör rosenrot?
Vad är SMEP-METODEN?