Lizzie09 skrev 2015-04-12 22:06:31 följande:
Näe har inte det, men jag struntar i ÄL-testen och kör på graviditetstester istället ;) Nu är det ju bara 3 dagar kvar, haha! Blir säkert ett test redan på tisdag kan jag tro, men räknar dock inte med ett + :P
Usch ja. Har börjat tappa räkningen på antal försök, men tror vi är på 6-7. Kanske inte är så värst länge egentligen, men det känns som en hel evighet när man längtar så fruktansvärt mycket :/ En nära vän till mig tog ut sin spiral 1 månad efter mig, och hon är gravid och ska föda i juni, så det känns lite tungt.. Men det är bara att bita ihop :)
Spännande, får hoppas att jag inte bara inbillar mig då! :) Men det låter bra med stick och nyp ju, det kanske är två ägg som fäster hos dig? ;D
Äsch, om du ändå tänkte tjuvtesta på tisdag kan du ju lika gärna testa imorgon...

Eller nä, det är väl lite ambitiöst kanske, haha. Ignorera mig så du inte slösar dina test i onödan.
Jobbigt när det går så fort för vissa och man själv sitter här ogravid fortfarande! Men det tog väl sig för dig förra året, så du vet ju att ni kan bli gravida i alla fall.

Man får helt enkelt försöka göra en massa av det man inte kan göra när man är gravid tills dess att det tar sig, typ äta en massa ost, dricka vin och tjuvröka.
Haha! Nää.. då tar jag nog hellre vajsiga äggstockar känner jag...