BIM april 2015

Ja precis :) När jag plussade i november så visade stickorna i stort sett ingenting, men då provade jag med en stav från Testlagret och då blev det ett starkt + på den :) jag testar nog redan imorgon igen tror jag, nu är tålamodet helt slut :P Nej han vet inte att jag testar, vill överraska honom med ett digitalt när det väl tagit sig :) Vet din att du testar?
Tror du att det är mensvärken kan tyda på att det är mens på G eller kan det vara något annat? :)
Ja precis, nu finns det inget stopp :D Njääe det kan jag nog inte påstå. Vi pratar ytterst lite om testande faktiskt. Men det är nog för att vi har kommit fram till att jag inte ska säga till honom när jag har ÄL, för att inte skapa någon stress och för att sexet inte ska kännas så "påtvingat". Däremot märker han nog på mig när jag har det eftersom jag blir Lite extra på ;) Så han vet inte när jag har BIM heller. Men det känns skönt faktiskt, jag hade nog känt mer press och stress om han hade varit på mig om att testa. Det hade varit så tungt att ge honom negativa besked hela tiden. Han längtar förstås väldigt mycket efter barn, men tror också att han undviker att prata om alltihop eftersom han märker att jag blir så ledsen och så är han lite orolig över sina simmare. Men får hoppas att man slipper allt det negativa snart :)
Oh, då kanske han går med på att köpa in några graviditetstest ändå? :D
Aah okej, hoppas det inte är mensen! Så hade jag förra månaden också, kände inget alls i tuttarna vilket jag alltid gör mellan ÄL och BIM. Hade ingen mensvärk Alls och sparsam blödning. Har läst någonstans att om man inte haft ÄL så har man oftast ingen mensvärk, vilket isf skulle stämma in på mig den gången. Kroppen är ett mysterium :P
Ååh vad jag hoppas den här månaden! Känns som det är vår månad nu. Tror det mesta jag känner är inbillningar eller nåt helt annat än graviditet men har nu några kvällar varit ordenligt illamående, idag också på förmiddagen. Jag har haft halsbränna vilket jag aldrig haft tidigare (kan ju vara stress och är väl nog alltför tidigt att ha såna symptom). Idag har jag haft mensvärk i magen till och från trodde mensen var tidig men inget ännu. Brukar först börja blöda och på dag 2 har jag riktigt ont vid mensen. Igår sa min man att brösten känns större än normalt ;) och bröstvårtorna är ömma och riktigt känsliga. Dessutom har vår skönthund ändrat beteende. Tidigare sov han alltid brevid min man, så vi blev lite förvånade igår när han skulle ligga brevid mig. Idag har han också följt efter mig överallt t.o.m. vaktat utanför toaletten, helst hade han varit med.
Om några dagar får vi se endera tar jag rekort i skengraviditet eller så är jag gravid :D
är på ÄL + 9 så ännu är det länge kvar.. lördagen får bli testdag för mig om inte mensen kommer innan..Vi har testat lite olika sätt. Här märker han nog av det även om jag inte säger och då blir pressen av nån orsak större. För oss funkar det att jag i god tid säger typ "nästa helt är det dags" ;) tvånget försvinner och för det mesta kan vi njuta även av ÄL-sexet ;)
Haha ja precis, efter ÄL blir det lite längre tid mellan gångerna Jo det är precis samma här, man får bäst respons härifrån, haha!
Hmm ja det låter ju lite annorlunda då. Tror nog på att det är något som burrar in sig där inne :D
Ja vi får väl se hörrödu ;D
Jorå jag mår fint, de tidigare "symtomen" hänger kvar och inga nya har tillkommit! Har du något nytt att dela med dig av da? :D
Oj det var lång leveranstid, vart beställer du ifrån? :) Köp från apotea eller testlagret annars, dom är supersnabba ;) Haha ja det kan du få göra!
Jahaaa! Vart bor du för någonstans? :) Du får köra den där halvtimmen och köpa in ett jättelager med graviditetstester :D