-
Ja, det är ju sant. Beställde ett 20-pack, så har jag så det räcker några månader (i teorin, lär ju testa upp alla denna vecka) om det skulle behövas! Ser fram emot ditt test imorgon med spänning nu!Lizzie09 skrev 2015-04-14 23:14:52 följande:Aah vad häftigt! :) Jaa, kör på bara :D Det kommer ju alltid till användning
-
ÅÅÅH! Ja! Jag ser utan problem!Lizzie09 skrev 2015-04-15 07:10:45 följande:Jisses, fick ett streck på staven idag! Kan se det klart och tydligt!! Bilden blev dock sämsta någonsin, men ni kanske ser ändå? Aaah vågar inte lita på det ifall det är spök, men samtidigt så är det så himla tydligt!
tror inte alls det är spök! Köp cb plus och testa?!? Har alltid visat tydligast för mig!
-
Äh, oroa dig inte för mycket, strecket kom ju direkt och ser ut att vara i rätt färg! Spännande att se om det blivit starkare imorgon, jag tror det kommer vara tydligt plus!Lizzie09 skrev 2015-04-15 11:44:11 följande:Näe, nu har jag suttit och hittat massa negativt om testlagrets stavar som tydligen ska vara duktiga på att ge spökstreck. Så jag väljer att strunta i detta test och testar med stickorna framöver istället
-
Haha, det är nu när man är så nära som pengarna ryker!Lizzie09 skrev 2015-04-15 16:03:43 följande:Ja får hoppas på det :) Kunde inte motstå att beställa hem 2 clearblue iallafall, haha! Ännu mer pengar på testeeer, eheheh
-
Jadu, Symetrical.Symetrical skrev 2015-04-15 18:21:32 följande:Hörru mkes! Hur såg äl-testet ut i eftermiddags då? Kan du inte lägga in bild på de senaste, så kan vi analysera sönder dem?!?
Tyvärr ingenting spännande att rapportera, det i eftermiddags såg ut som det i morse som nu när det torkat ser ut som gårdagens. Inga såna monsterstarka test som jag fick på äl+7 förra gången! Jag fattar ju att det inte finns något hcg att plocka upp. Men ska testa imorgon på morgonen med och se om det är någon skillnad, sen ger jag upp.... tills mina gravstickor kommer mellan torsdag och lördag.
Om inte mensen hunnit före, har sån mensvärk att jag blir alldeles leeeess.
När ska du börja testa då??!!?? Kom ihåg att det inte är konstigt att börja testa med gravtest redan innan ägglossning! -
Jag tänker såhär. När du sen väl är gravid kan du ju inte testa mer. Lika bra att få utlopp för nio månaders test-frustration innan istället!Symetrical skrev 2015-04-15 20:35:08 följande:Hahaha. Du är för skön! Jag håller fortfarande på test-fri äl denna månad, men nu när äl-känningarna börjar smyga sig på, gör även testsuget det! Får se om jag lyckas hålla mig ifrån det!
Imorgon är det i alla fall äntligen dags för gynbesök, så får se om de hittar vad som är vajsing med min cykel!
Vad skönt att få det gjort nu! Hoppas de hittar. Och att det är lätt ordnat! Men kom ihåg vad vi sa. Marsbebis! Så försök inte smyga in med en januaribebis eller nåt nu va. -
Lovar och svär att jag inte är gravid! Gnuggat min spåkula och den säger mars-april med.Symetrical skrev 2015-04-16 06:20:35 följande:Säger damen som kanske håller på att baka en julbebis as we speak!
Satsar absolut på mars eller april-bebis!
Blir inget mer tjuvtestande med äl-test förresten.
Har precis så det räcker i en vecka till nästa cykel. Vågar inte beställa ett storpack igen redan för de kommer tro jag är helt knasig (ja, för de bryr ju sig).
-
Kanske, kanske att jag kan ana något svagt!Fian88 skrev 2015-04-16 06:45:58 följande:Anar en skugga men eftersom det är en billig sticka och det inte går att se någon färg så tolkar jag det som negativt. Men är ju bara på bim-4
Hur många dagar sedan äl?
-
Nu så, GRATTIS!!Lizzie09 skrev 2015-04-16 09:04:14 följande:Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D
Jäklar i mig vilken julklapp ni får i år!
-
Ja du... jag vet inte riktigt... Kommer bli fruktansvärt långa en eller två dagar innan jag får mina gravstickor.Symetrical skrev 2015-04-16 07:56:58 följande:Haha. Känns tryggt att veta!
Ååååh, nej! Vad ska du nu fylla dina dagar med?!? Välkommen till min testlösa, tragiska tillvaro. (Sjukt att man tänker så att de skulle bry sig! Ibland låter jag bli att köpa lunch på ett ställe i närheten av jobbet trots att det är det jag helst av allt vill ha, bara för att jag känner att jag hängt där för ofta på sistone. Som om de skulle tycka att det var något jobbigt!?!?? De är ju inte som om det är oss kunder de lever på eller så. Konstig man är...)
Jag känner ju redan att jag inte är gravid så VARFÖR envisas man?!
Får börja sticka eller nåt mellan äl och bim.
Haha! När jag jobbade på café kände vi oss personligt förolämpade om en stammis inte dök upp en dag. Undrade var i helvete de köpte sin lunch idag då och varför vi inte var bra nog.