• mkes

BIM april 2015

Mrspalsson skrev 2015-04-17 12:32:41 följande:

Sant! Känner igen dedär;)

Okej, ja en kopp ialf;) så olika ju.. Man undrar ju om det haft nån betydelse.. När dottern blev till dra k jag inge kaffe alls.. Nu har jag gjort de.. De gick ju sådär.. Men frågan är ju om det verkligen är kaffet som påverkat.. Tror ju inte de men ändå vill man ju vara säker på att ge de bästa förutsättningarna;) gah, detta kaffesug!!

Vad är de som sägs ska hända om man dricker en massa kaffe förresten? Blir man inte gravid eller får man missfall? Förvånad Koffeinfritt kaffe då?!
  • mkes
    Mrspalsson skrev 2015-04-17 20:48:28 följande:

Man ska tydligen öka chansen att bli gravid utan koffein... Ja de vore nått! Borde kolla efter de faktiskt, kan jag dricka bäst jag vill!:D

Smakar ju lite peck, men det är väl bara att köra knepet med 1/3 kaffe, 1/3 mjölk och 1/3 socker. Mmmm.
  • mkes
    HCS skrev 2015-04-17 20:52:26 följande:
    Ja ärligt talat förstår jag ingenting. Blir nog test i morgon igen!
    Det första jag gör varje morgon är att gå in i spökstrecktråden. Kommer sitta där och vänta på dig.
  • mkes
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 20:57:37 följande:

Mkes har du fått hem dina tester än? :D

Ja! Har testat hejvilt, haha! Har fått ett svagt streck på CB men efter lite googlande är det förmodligen ett spökstreck igen. Tydligen vanligt med blåfärgade test. Att man aldrig lär sig, fått ett förut liksom...
    Fian88 skrev 2015-04-17 21:04:36 följande:
    Man kan dricka upp till sju kaffekoppar om dagen har jag för mig, så det blir väl 2-3 "normala" koppar!
    Oj! Det var ju sjukt mycket ändå. Där lär några kaffeälskare bli glada!

• mkes
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 21:34:51 följande:
    Men oj, det har jag helt missat :D Håller tummarna att det inte är spökstreck, så du får göra mig sällskap i bf december-tråden :D
    Vi får se imorgon! Kan ju inte påstå att jag direkt känner mig gravid och jag borde ju som komma ihåg hur det känns tycker man.

Tagit två olika test idag, ser du någonting? Blir inte förvånad om inte... ingen annan har sett någonting utan att trixa heller, haha.

• mkes
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 21:54:16 följande:
    Jodå, jag ser något svagt på båda :D åh hoppas hoppas!
    Haha, skönt att vi är två med röntgensyn då. Men jag är så övertygad om att det är spök att jag vill gå och gömma mig under en sten tills mensen kommer. Det är ju inte roligt att testa när man får negativt liksom. Kräks
  • mkes
    HCS skrev 2015-04-18 08:46:26 följande:

Får nog inse att jag är gravid igen ändå? eller vad tror ni??

Absolut gravid! Grattis! Helt galet!
  • mkes

Här var det bara spökstreck, fick ett likadant streck idag och precis lika svagt! Förra gången fick jag stegring på CB varje dag så vet ju hur det borde se ut om det var äkta. Nu satsar vi på maj månad istället! Skål

• mkes
    Lizzie09 skrev 2015-04-18 16:57:12 följande:

Rackarns! Hoppas testen bara luras med dig och att det är starkare imorgon :)

Har bara stickor kvar nu och det märket ska tydligen vara dåligt med, bra val liksom. Har du tagit ditt digitala än?
  • mkes
    Lizzie09 skrev 2015-04-18 18:40:21 följande:
    Nej vad typiskt, men de kanske kommer visa nått ändå :D Nej jag tänkte ta det imorgonbitti när jag har BIM :) Har dock tagit "ett par" graviditetstester sedan plusset för att vara på den säkra sidan, och strecken blir så mycket tydligare för varje gång :D Det känns så härligt!
    Ja, stickorna visar skuggor de med! Haha, sliter mitt hår här... cb brukar visa starkare streck än stickorna men omöjligt att jämföra ju eftersom jag inte har några cb kvar. Omöjligt att veta om cb skulle ha visat ett plus idag, eller om stickorna visar spök de med.

Svar på tråden BIM april 2015