Redcat skrev 2015-09-14 00:10:42 följande:
Haha ja snö är ju det bästa med vintern
Haha ja man gör ju de

det är ju bra att du börjar bli peppad på annat

tråkigt att du inte har kunnat gjort det sen dess men vem vet du kanske kan hitta något som du tycker lika mycket om

det lät som en rolig idé

har aldrig gjort judo så vet inte så mycket om det än att de är en typ av "kampsport" eller vad man säger

Okej va kul

jag har en fantasy serie jag förljer

tycker om sådanna böcker

tycker du den boken är bra?

har hört att den ska va bra men har inte läst den

Okej

va kul att du har börjat igen

har dagböcker jag skrev i förut och har tänkt börja skriva i dom igen men kommer aldrig till att göra det

va roligt att du lär dig att sy kläder

enda gången jag tar fram mitt sy kitt är när jag ska laga något klädesplagg
Haha ja det kan man verkligen säga

Hihi de låter som att du också har fullbokat

hoppas du får en underbar vecka

jag håller tummarna att de här blir eran månad

Snö är det enda bra med vintern ;)
ja, det är härligt att det börjar kännas bra igen, saknar judon jättemycket, höll på i tio år, men kan som sagt kanske komma tillbaka lite med framtida barn =)
Kampsport är det, den roligaste kampsporten :D inga slag o sparkar, men kast och knästående "brottning" =) otroligt bra träning för barn också, jag var barntränare och man märkte tydligt att deras motorik förbättrades rejält av träningen =)
Ja okej, vilken serie är det?? =) Min favoritserie nånsin är harry potter. Har inte hittat något som slår den på fjorton år, men många bra =) orange is the new black? ja den är bra =) dock ångrar jag att jag köpte den på svenska o inte engelska. Tycker ofta att det är lättare att läsa på engelska om orginalet är på engelska =)
Haha åh har försökt skriva dagböcker sen jag var typ åtta år. Det går i några dagar.. Bloggen har varit lite lättare, men uppdaterar i perioder. men kul att kolla tillbaks =)
haha okej ;) kanske du får testa på o sy nått plagg, det är faktiskt väldigt kul =)
här är det senaste jag sytt: lite snett men rätt nöjd ändå. O man kan ju anpassa kläderna precis hur man vill =) och ingen unge kommer ha samma.
Ja, det blev rätt fullt mot slutet av veckan =) Åh önskar dig en härlig vecka med, trots full fart! =) Tack gulledu! Håller mina tummar för er med :D