Hej alla fina människor :)
Jag och min sambo har försökt att bli gravida i över 2 år nu, och vi sökte hjälp i somras, vi fick ett underbar bemötande och vi fick pergotime som skulle hjälpa oss, jag har ägglossning varje månad men det är väldigt oregelbundet och man vet inte riktigt när jag har det, menscykeln är mellan 35-45 dagar. Nu när vi har kört med pergotime 4 omgångar så har det ännu inte visat något resultat mer än att jag har mens mer regelbundet. Min sambo lämnade spermaprov förra månaden och NU, IDAG, äntligen så fick vi hem ett brev. ALLT VAR NORMALT! Lyckan i min kropp kan jag inte beskriva. Nu får vi vänta och se hur det artar sig, vi har sista kuren nu på 2 tabletter dagligen i 5 dagar, nästa månad blir det antagligen 3 tabletter (högsta dosen) men då måste vi åka på ultraljud för att se hur mina ägg mognar. Min barnmorska ska ringa i slutet av månaden och se hur det har gått.
Jag hoppas så att 2016 blir vårt år. Och även ert! Jag håller alla tummar och tår för att allt ska gå vägen för oss som verkligen vill!