varningsljus skrev 2015-08-18 08:47:20 följande:
Godmorgon!
Ja absolut men jag har aldrig kört det själv. Vet att sambon körde det ett tag, vi har ett crossfitgym i samma kvarter där vi bor men han tyckte inte det var värt pengarna. Det var mer än dubbelt så dyrt som gymkortet på sats.
Men du har ju det säkert betydligt mer förmånligt än så ;)
Jag har precis börjat springa lite smått med hunden. Han är ju bara dryga året ännu och man ska vara försiktig med fysisk belastning till de är åtminstone året fyllda.
Men tanken är att vi ska bli trogna springkompisar såsmåningom! :)
Ja body pump brukar kännas. Körde ett par förra veckan och hade träningsvärk som släppte lagom till nya passet igår typ, hehe.
Är du ledig idag? Idag ska jag till läkaren efter lunch. Lite pirrig!
Har du pratat med din läkare?
Usch vad hemskt för din moster och resten av familjen. Var det olyckan som skedde i våras?
Önskar dig en härlig dag.
Kramar
Hej tjejen.
Vill börja säga att jag är glad du fick underbara besked idag, nu är det bara på det och hoppas på det bästa. =)
Idag har jag varit ledig, har varit i skogen halva dagen med syrran och kört löpträning sen tog vi en mysig lunch vid en trevlig uteservering mitt i skogen, så min dag har varit helt underbar, fick mysa med systerdottern ett tag också och man blir helt glad i själen när man ser hennes leende.
Min läkare ringde faktiskt igår och frågade hur det hade gått för mig, blev jätte glad. Jag sa att jag börjar på pergotime och fick tid till ultraljud på tisdag nästa vecka, känns både spännande och nervöst på samma gång.
Han tyckte vi skulle köra på 3 kurer om vi inte blir gravida, blir vi inte gravida sätter han oss i kö till IVF, men prognoserna ser ganska goda ut säger han, vilket ger mig ännu mer hopp.
Jag har faktiskt börjat känna enormt illamående, trodde nästan jag skulle spy innan, sen har jag ganska mycket lust också, vet ej om det är pergo biverkning?
Psykisk känner jag mig stabil, inga större förändringar där, haha.
Hur mår du nu? Känner du fortfarande av dina biverkningar?
Detta kommer bli en spännande månad känns det som, nu håller vi tummarna.
Ha en trevlig kväll, kramar