chbw skrev 2015-08-12 18:59:39 följande:
Låter som.en bra ide :) o skönt du slipper ont än aå länge! :)
Idag är jag trött haha. Så blir skönt o va ledig inatt :) idag har jag inte bara haft lite ont,utan väldigt väldigt ont. Så väljer att tolka gårdagens nästanpositiva test som positivt, då äl troligen varit/är idag :) så nu blir det ännu mer väntan haha. Men har ju haft på känn sen slutet av förra v att det är på g :o
Tagit ett imorse när jag kom från jobbet som va negativt, o ett nu när ka vakna som var negativt mem hyfsat starkt. Inte som igår, men tydligt. Kan ju vara förkänningar idag o äl imorgon. Om inte så tror jag på idag :)
Åh så mysigt :) hoppas ni får.en toppendag! Massor med kramar
Godmorgon
Igår drog mensen igång, fast känns inte lika riklig och har fortfarande inte ont. Nu ska jag inte klaga men det känns som kroppen spökar med mig.
Nu drar jag igång med pergotime på Söndag, känns både spännande och lite nervöst på samma gång. Hur känns allt för dig? Hoppas ni din smärta försvunnit så du slipper ha ont.
Igår hade jag en mysig dag med syrran, har knappt träffat henne under sommaren och hon var mycket saknad. =)
Nu har jag börjat gå till sjukgymnast och kommer gå ett par veckor, känns som det blir mycket sjukhusmiljö för mig i höst, hehe.
Nu ska jag jobba mitt sista pass innan jag går på ledighet. I helgen är jag ledig så då ska jag iväg och hyra hästar på ett ställe jag brukar rida på sen ska jag besöka ett nöjesfält i grannlandet Danmark på Lördag. =)
Vad har du för planer? Kramar