Novembermammor 2015
Tänkte starta upp en tråd för oss som förhoppningsvis ska bli mammor i november 2015.
Vilken vecka är ni i?
Vad har ni för symptom?
Vad fick er att ta ett test?
Kan vara kul att följas åt här och få prata och diskutera:)
Tänkte starta upp en tråd för oss som förhoppningsvis ska bli mammor i november 2015.
Vilken vecka är ni i?
Vad har ni för symptom?
Vad fick er att ta ett test?
Kan vara kul att följas åt här och få prata och diskutera:)
Jag ska på tidigt ul den 7 april och då har jag gått in i v 8. Är ju svårt att hålla hemligt, särskilt för min mamma för hon och jag är supertighta. Men oxå svårt att komma på något speciellt och roligt sätt att berätta på:)
Hej, hoppar in här. Är i vecka 6 (5+5)
Första barnet med bf 14 november :)
Jag mår illa konstant. Är hungrig jämt och vill helst gå och lägga mig kl fem varje kväll. Blir jätte yr när jag rör mig för fort och ingen av mina bhar passar längre. Jag kan inte heller vänta ed att berätta för hela världen. Men sambon vill vänta till vecka 12. Har dock berättat för mamma. Hon vart överlycklig. Hoppas att alla andra reagerar likadant då jag är 21 och vissa anser det som alldeles för tidigt att bli mamma. Men vi är lyckliga! :)
Hej på er!
Fick mitt plus i Tisdags och om allt går som det ska så är det bf 26/11 :)
Mådde lite illa i några dagar och hade även som mensvärk innan jag testade.
Sen hoppades jag så mycket på att jag hade blivit gravid denna månaden så det var det som fick mig att testa!
pPussade på bim -2 och är nu i vecka 5(4+0).
Är väldigt trött,har fortfarande typ mensvärk och illamående till och från.
Grattis till er alla! :)
Hej på er!
Fick mitt plus i Tisdags och om allt går som det ska så är det bf 26/11 :)
Mådde lite illa i några dagar och hade även som mensvärk innan jag testade.
Sen hoppades jag så mycket på att jag hade blivit gravid denna månaden så det var det som fick mig att testa!
pPussade på bim -2 och är nu i vecka 5(4+0).
Är väldigt trött,har fortfarande typ mensvärk och illamående till och från.
Grattis till er alla! :)
Hej :)
Jag är i v 7+0 idag.
Jag mår vansinnigt illa, spyr, halsbränna från helvetet, yrsel och har även haft väldigt ont i magen (värre än växtvärk).
Detta (om allt går bra) blir mitt tredje barn men har aldrig mått så här dåligt förr :S
Hej tjejer! Jag hoppar på här också! Jag är i vecka 6 (5+2) efter vårt första ivf-försök. Det blir BF 18/11 har jag förstått :) Jag är 40 år och det är första gången någonsin som jag är gravid så det är extremt spännande. Har inte varit mogen för nåt sånt här tidigare...
Vi har fått insatt TVÅ embryon!! Så det är sjukt spännande att vänta på att få veta om det är en eller två :)
Jag har sjukt ont i brösten och de putar som bara den. Får sova med sportbehå för att det inte ska göra så ont när jag vänder mig
Det känns obekvämt/ont i magen till och från hela tiden och liksom jobbigt att böja sig och hoppa och springa. Törstig och kissar oftare, men inget illamående än tack och lov. Känner mig mest prima faktiskt :)
Hej tjejer! Jag ansluter mig också till denna tråd efter att ha läst sen igår.
Jag plussade igår och är i vecka 5 (4+1) beräknat bf 25/11.
Vi har varit utan skydd sen i mitten på oktober och tänkt att händer det så händer det. Jag är sååå lycklig!
Det känns lite i magen till och från antagligen växtvärk och idag har jag haft väldigt ont i brösten. Hoppas det lilla i magen vill stanna och ska bli kul att följas åt i denna tråd!
Har ni fått massa synliga ådror vid brösten? Kollade de idag och de ser inte klokt ut:) massa blåa ådror som syns från brösten. Men antar att det är vanligt?