Novembermammor 2015
Tänkte starta upp en tråd för oss som förhoppningsvis ska bli mammor i november 2015.
Vilken vecka är ni i?
Vad har ni för symptom?
Vad fick er att ta ett test?
Kan vara kul att följas åt här och få prata och diskutera:)
Tänkte starta upp en tråd för oss som förhoppningsvis ska bli mammor i november 2015.
Vilken vecka är ni i?
Vad har ni för symptom?
Vad fick er att ta ett test?
Kan vara kul att följas åt här och få prata och diskutera:)
Har ni fått massa synliga ådror vid brösten? Kollade de idag och de ser inte klokt ut:) massa blåa ådror som syns från brösten. Men antar att det är vanligt?
Jag har också fått massa synliga blodådror på brösten :)
Hej! Hoppar in här, v. 4+5 Bf 24/11 :) tog testet på BIM +4. Kände att jag var gravid så vart inte förvånad över svaret ;)
Ont/väldigt spännena bröst o ömmande mage är mina symtom.
Ringde mvc nyss fick tid för inskrivning 23:e april, känns som en evighet dit :/ Hur ska man få tiden att gå :/ :D
Ringde mvc nyss fick tid för inskrivning 23:e april, känns som en evighet dit :/ Hur ska man få tiden att gå :/ :D
Hej! Har Bf 9 nov, tredje barnet. Mår oerhört illa hela tiden, känner liksom dig SandraN86, inte igen detta riktigt från tidigare graviditeter. Har fått Lergigan utskrivet och de hjälper bara det att man blir ännu tröttare och seg av dem. Ska göra Kub test i v 12 hoppas att det går bra!
Var på hälsosamtal hos min bm idag, hon räknade ut lite lättare vilken vecka jag var i, är i vecka 6 (5+2) så jag flyttades fram lite enligt hennes beräkningar. Men ska ju på vul den 7/4 så då får jag mer exakt:)
Men nästa träff är inskrivningen och den är den 24 april, känns länge tills dess. Men hon ville ta inskrivningen då för då kunde hon ta blodprovet inför kubtestet :)
Vill bara att veckorna ska gå fort nu:)
Hoppar in jag med!
Har BF 4 November, är alltså i vecka 8 (7+4).
Mina symptom just nu är att jag har väldigt mycket växtvärk, sjukt illamående (men som kan kontrolleras med mat, typ konstant), yr och trött. Mitt blodprov visade dock att jag hade rejäl järnbrist så hoppas att det yra och trötta blir bättre snart!
Jag testade två dagar innan beräknad mens eftersom jag drömde att jag plussade och något sa mig bara att jag var gravid, vilket jag var!
Vi är väldigt unga, 20 & 22 (21 & 23 när bebis föds) men vi är såå glada ändå!
Hoppar in jag med!
Har BF 4 November, är alltså i vecka 8 (7+4).
Mina symptom just nu är att jag har väldigt mycket växtvärk, sjukt illamående (men som kan kontrolleras med mat, typ konstant), yr och trött. Mitt blodprov visade dock att jag hade rejäl järnbrist så hoppas att det yra och trötta blir bättre snart!
Jag testade två dagar innan beräknad mens eftersom jag drömde att jag plussade och något sa mig bara att jag var gravid, vilket jag var!
Vi är väldigt unga, 20 & 22 (21 & 23 när bebis föds) men vi är såå glada ändå!