Har du förtroende för regeringen?
Jag tror att detta innebär att listan förlorar i värde samt att klena intellekt inte förstår skillnaden mellan Israelkritik eller t ex att påstå att man inte kan vara svensk och jude samtidigt.
Hur fan kan man ha förtroende för regeringen när politiker struntar även i varandra. Jag menar inte bara sveriges regering utan hela politiska systemet i Europa. Till exempel nu offentliggjordes informationen att Storbritannien har hemligt övervakat sina europeiska partner inom ramen för programmet Integrity Initiative sedan 2015 och lyckades även påverka politiska landskapet i till exempel Spanien. Hur kan man ha något förtroende
https://www.cyberguerrilla.org/blog/operation-integrity-initiative-british-informational-war-against-all/
Såssetabloiden Aftonslaskens Jonna Sima kallar högern för obildade neandertalare, Samma blaskas Anders Lindberg photoshopar in Ulf Kristersson med Hitlers vicekansler, Özz Nujen liknar SD vid apor, Lööf och Wallström till oliktänkande: ''kryp tillbaka under din sten''.
"Vi måste hålla god ton i debatten förstår ni, era vidriga högerextrema rascistfascister".
Varför ska jag ödsla tid på något du ändå skiter fullständigt i?
Nåja, den här bilden stämmer rätt bra med min uppfattning:
KLP hamnar nere till höger.
Varför ska jag ödsla tid på något du ändå skiter fullständigt i?
Nåja, den här bilden stämmer rätt bra med min uppfattning:
KLP hamnar nere till höger.