Har du förtroende för regeringen?
Medan de alternativa skildringarna här i tråden, om att gripandet skulle beröra misstankar om dödshot eller att överreaktionen berodde på ett upphettat läge på flygplatsen, kasseras som lögner/påhitt...
Du nämner i princip varenda större alternativ media i Sverige men verkar inte införstådd med vad det innebär. Hur många svenskar tror du läser dessa medier? - medier som just nu äger sanningen om vad polisens gripande gällde, då ingen annan media har rapporterat om det.
Mellan tummen och pekfingret kommer 2-4 miljoner svenskar att hålla den aktuella skildringen som sann/officiell inom kort...
...men enligt dig ligger det inte i allmänhetens intresse att nå ut med (vad folk påstår här) den faktiska sanningen och utmana ägandet av den?
Jag tror inte att det skulle ha någon som helst betydelse om polisen gick ut med sin version, de som vill tro på polisens vänsterextremistiska njurattacker kommer i vilket fall att göra det.
Men om Säpo är inblandade så är de förmodligen detta på goda grunder - och Säpo brukar aldrig redogöra offentligt för vad de sysslar med.
Men min gissning är att den här kvinnan är minst lika fnoskig som de fnoskigaste FL-debattörerna med dragning åt konspirationstänkande.
Läs gärna citatet en gång till. Vad är det hon påstår egentligen? Finns det ens ett uns av vett och sans i följande påstående? På vilket sätt har hennes njurar attackerats?
"Jag har känslan av att det är politiskt motiverat från vänsterextremister, för att jag ska skrämmas och försäga mig. De attackerar mina njurar. När du upplever att du blir rädd så attackeras njurarna och när man gör det så kan man tappa vettet eller be om förlåtelse"