• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

Man saknar liksom ord. 

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Rataxes
    K Markatta skrev 2021-12-09 16:32:18 följande:

Återväxten är god inom Rörelsen:

omni.se/ssutopp-stangdes-av-fran-universitet-efter-fusk/a/KzlXx7

SSU-topp stängdes av från universitet efter fusk

SSU:s nye förbundssekreterare Diyar Cicek stängdes av från sina juridikstudier på Uppsala universitet 2018 på grund av plagiat, rapporterar Dagens Industri.

Cicek, som stängdes av i fyra veckor, överklagade avstängningen till förvaltningsrätten, som gjorde samma bedömning som universitet. Enligt domstolen har SSU-toppen varit medveten om att han plagierat stora delar av en annan student.

En såsse som fuskat, vilken överraskning,

eller inte...

Vad kan man förvänta sig av ett parti med företrädare som dömts för valfusk?
    Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2021-12-06 08:37:00 följande:

Det ligger ju helt i linje med att exempelvis Löfven recenserade en författarinna för det hon sa om Sverige i en intervju i utländsk media.

Ja, det kunde han ha låtit bli med, för det är ju egentligen så ointressant vad SDare sitter och gråter ut om i regimmedia i Europas halvdiktaturer som de sympatiserar med.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Rataxes skrev 2021-12-09 17:57:55 följande:
    En såsse som fuskat, vilken överraskning,

eller inte...

Vad kan man förvänta sig av ett parti med företrädare som dömts för valfusk?
    Hahahaha! En tentafuskande student. Det börjar sina rejält. Du får ta dig en till tur ut på twitter för fler "gräv"
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2021-12-07 09:50:16 följande:
    Det var nog bara en "romersk hälsning", du vet det där som vänstern brukar ursäkta sig med när deras skyddslingar i hamas och hezbollah m.fl. gör samma sak med högerarmen.
    Så du menar att romarna var nazister? Hahahaha! Yeah, yeah.
  • KN75
    LindaLove skrev 2021-12-09 09:48:32 följande:

Jag definierar partier efter deras politik, deras uttalanden och de förslag de lägger fram.

Exempelvis gick Jimmie Åkesson med i ett utpräglat rasistiskt parti som var aktivt i vit makt rörelse och 7 år tidigare grundades av en uttalad och icke förnekande nazist. Jag definierar inte Åkesson som nazist, men jag noterar att hans rasism lever kvar och att han idag står för det som han stod för då. Det har han också bekräftat att han gör. Så sent som 2018 sa Åkesson att invandrare inte passar in i Sverige.

Jag definierar inte Karkiainen utifrån att hon som tonåring hängde med kompisar av alla de slag och kanske gjorde dumheter. Jag lyssnar gärna på de politiska budskap hon har.

Du kom med ett påstående om hur andra bör göra
    (när de definierar människor som är socialdemokrater)

och då frågade jag dig om du själv mot den bakgrunden kunde ge något exempel på där du har valt att definiera några (människlor) som är Moderater och SD:are?
  • KillBill

Mer än 70% av C och L väljarna anser att SD är ett rasistiskt parti. 19% av moderatväljarna tycker likadant och detta är Kristerssons tilltänkta regeringsunderlag..

https://www.fokus.se/2021/12/varannan-svensk-anser-att-sd-ar-ett-rasistiskt-parti/

• RebeckaZ70

Jag måste ju säga att det är underhållande att se så många från vänsterhåll ursäkta heilande och vit makt musik. Är det en ny rörelse på gång? #allaharheilat ? Eller?

Another wild hearted woman
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2021-12-13 08:21:48 följande:

Jag måste ju säga att det är underhållande att se så många från vänsterhåll ursäkta heilande och vit makt musik. Är det en ny rörelse på gång? #allaharheilat ? Eller?

Kan du ge exempel på någon som ursäktat vit maktmusik och hailande så att det finns något att diskutera?
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?