• FDFMGA

Har du förtroende för regeringen?

Gert skrev 2016-07-03 12:14:17 följande:
    Världens bästa rykte hos vilka? Våldtäktsmän?
    Nej, du kan läsa i länken vilka som tillfrågats.

Åkessonssektens onanistiska syn på våldtäkter är inte relevant i sammanhanget.

Men starta gärna en tråd om hederskulturen inom SD-klanen där unga kvinnor utmålas som horor.

Symptomatiskt förresten att ni åkessonare inte kan glädjas över att Sverige har världens bästa rykte.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gert
    FDFMGA skrev 2016-07-03 12:38:06 följande:
    Nej, du kan läsa i länken vilka som tillfrågats.

Men starta gärna en tråd om hederskulturen inom SD-klanen där unga kvinnor utmålas som horor.

Symptomatiskt förresten att ni åkessonare inte kan glädjas över att Sverige har världens bästa rykte.
    Nej, jag läser inte PK-sektens propagandaorgan, oavsett om det är Expressen, Aftonbladet, DN m.m. 

Jag utgår ifrån att de som har blivit tillfrågade inte vet hur Sverige fungerar i dag och hur det ser ut med segregation, brottslighet, våldtäkter, sexuella ofredanden etc. 
    Give ´em Hell!
  • Gert

Jag ska nog göra en tavla av denna bild och sätta upp på väggen hemma.

Give ´em Hell!
  • FDFMGA
    Gert skrev 2016-07-03 12:55:55 följande:
    Nej, jag läser inte PK-sektens propagandaorgan, oavsett om det är Expressen, Aftonbladet, DN m.m. 

Jag utgår ifrån att de som har blivit tillfrågade inte vet hur Sverige fungerar i dag och hur det ser ut med segregation, brottslighet, våldtäkter, sexuella ofredanden etc. 
    Nej, jag vet. Klanen hämtar sina sanningar i Ekeroths kloak avpixlat där anhängarna utbyter onanistiska fantasier om våldtäkter.

Ja herregud, dessa hederskulturer där klanledarna viftar med sina rör och kallar kvinnor horor.

Själv anser jag att regeringen borde blir betydligt tuffare mot hederskulturerna i Sverige.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • KillBill
    Gert skrev 2016-07-03 13:08:24 följande:

Give ´em Hell!
    Jag antar att du som röstade på ett parti som är positiv till att kolet säljs, sätter upp denna tavla eftersom du har blivit lite betuttad i MP..
  • Världsmedborgare
    FDFMGA skrev 2016-07-03 11:40:23 följande:
    Att Sverige toppar listan över länder med världens bästa rykte är naturligtvis en konsekvens av bland annat socialdemokratins inflytande över Sveriges utveckling.

Som svensk och socialdemokrat blir jag stolt - och det är ju också mycket vi sverigevänner kan vara stolta överSkål

www.expressen.se/nyheter/sverige-toppar-lista.../
    Trots att jag inte är S.., inte nåt annat heller för den delen, utan som humanist då, även om andra brukar pådyvla mig ett tillhörande i allt från vänster till höger.

Men jag är precis som du, stolt över det Sverige lyckats med och att vi har så gott rykte i omvärlden.
    Det är rätt svårt att hitta någon som är negativ till Sverige och svensk framtoning, om vi bortser från de på yttersta högerkanten och div andra mer extrema grupperingar.

Kunde vi bara få bort eländet med de sk "vinsterna i välfärden", så skulle jag bli ännu gladare, där behöver vi verkligen förklar för svenska folket varför det är så ini-helvete fel.
    Och att vi är det enda landet i hela Världen som tillåer att man skänker bort våra gemensamma skattepenger till skitföretag, utan att kräva nån som helst motprestation.
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Gert
    KillBill skrev 2016-07-03 13:25:56 följande:
    Jag antar att du som röstade på ett parti som är positiv till att kolet säljs, sätter upp denna tavla eftersom du har blivit lite betuttad i MP..
    Jag antar att alla som inte röstade på Vänsterpartiet är positiva till att kolet säljs. Även du?
    Give ´em Hell!
  • Rataxes
    Gert skrev 2016-07-03 13:08:24 följande:

Återstår att se om de 300 MSEK/år såssarna gav som köttben till MP räcker för att de ska fortsätta vara knähundar åt såsseriet.
    Sverige = omvänd nattväktarstat. Hög skatt som går till allt en stat inte ska lägga sig i, men otillräckligt försvar & polis.
  • Världsmedborgare
    FDFMGA skrev 2016-07-03 12:38:06 följande:
    Skulle inte förvåna mig det minsta, om de senaste uppmärksammade sexövergreppen är precis lika organiserade/framkallade av tokhögern, som det visat sig vara tidigare.
    Uppläggen verkar vara samma, så det är svårt att inte göra den jämförelsen.

Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Världsmedborgare
    Rataxes skrev 2016-07-03 14:49:36 följande:
    Återstår att se om de 300 MSEK/år såssarna gav som köttben till MP räcker för att de ska fortsätta vara knähundar åt såsseriet.
    I den här frågan håller jag med dig, MP har inget längre i en regering att göra, och de 300 miljonerna är ju heller inga pengar som behöver betalas ut.
    Det är upp till den sittande regeringen att göra som dom vill, vilket överenskommelsen tydligt säger.

Vad gäller kolaffären har jag ingen åsikt, känns bara skönt att bli av med skiten.
    Men om jag ska tro nåt, så lär det bli svårt att få Tyskland att bränna så värst mycket mer kol, så jag tror det mesta av kolet blir kvar i backen.

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?