Har du förtroende för regeringen?
FDFMGA skrev 2016-12-20 10:25:25 följande:
Nja, jag är rätt bra på matte kan jag avslöja bara oss emellan.Problemet är i stället att du inte är så mottaglig för information. Det finns inte förutsättningar för Flash fantasier om att Kinberg Batra kan bilda regering i morgon om hon vill. Du får i så fall exkludera C och L från den regeringen eftersom bägge dessa partier är föredömligt tydliga med att de inte kommer att sätta sig i en regering som är beroende av SD.
Du får F på din räkneövning av mig i och med att du misslyckades med att förstå uppgiften

Det finns ingen majoritet för en brunblå regering i riksdagen.
Linnea1994 skrev 2016-12-20 09:42:00 följande:
När jag tar till mej fakta väljer jag alltid att läsa från oberoende opilitiska källor.DN är ju sedan några år en lekplats för den sk tokvänstern. På samma sätt som jag aldrig tror på fakta från borgerlig press.
Jag tycker det är svårt att argumentera om man har argument som är framtagna av bara den ena sidan.
Om du orkar ta dig igenom ledarartikeln jag länkar till så kan du efter artikeln se hur DN beskriver sin politiska hållning.
Men du kanske menar att de inte är medvetna om att det är skrikhögern som avgör andras politiska hemvist

www.dn.se/ledare/huvudledare/tillbaka-till-de-moderata-rotterna/
Kan för övrigt säga att jag avslutade mina studier med högsta betyg I mattematik...