• nihka

Har du förtroende för regeringen?

Abegayle70 skrev 2018-04-11 14:54:02 följande:

Ditt plötsligt uppkomna behov av israelbashing lämpar sig bättre i någon tråd där det inte är helt OT. Jag garanterar att det kommer att bemötas om det utstöts under lämpligt trådämne. Min boendesituation behöver du inte heller bekymra dig om.

Boendesituation??? Jag tänkte du kunde ta din propaganda dit förslagsvis klockan 7 på morgonen.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Abegayle70 skrev 2018-04-11 14:54:02 följande:

Ditt plötsligt uppkomna behov av israelbashing lämpar sig bättre i någon tråd där det inte är helt OT. Jag garanterar att det kommer att bemötas om det utstöts under lämpligt trådämne. Min boendesituation behöver du inte heller bekymra dig om.

Boendesituation??? Jag tänkte du kunde ta din propaganda dit förslagsvis klockan 7 på morgonen.
  • Abegayle70
    nihka skrev 2018-04-11 21:09:33 följande:
    De flesta som använder ordet "flytta ut" någonstans brukar ha boende i tankarna.

Ha nu en riktigt skön kväll nihka. med eller utan "propaganda" 
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Gabbe75
    KillBill skrev 2018-04-11 16:46:18 följande:

Du tycker nästan som Stefan Löfven och vänsterpartiet när det gäller arbetskraftsinvandringen. S och V vill göra det svårare att få arbetstillstånd i Sverige i yrken där det inte råder arbetsbrist eller där det finns människor på svensk arbetsmarknad som kan utföra sysslorna. 

Tyvärr vill alliansen med moderaterna i spetsen att den svenska ska vara oreglerad och fri även när det gäller enklare och okvalificerade jobb. 

Jo, det är väl en käpphäst för de sk libtarderna. Splittra arbetarklassen genom att söndra och härska. De som tjänar pengar på det är kapitalisterna som kan fortsätta att tjäna pengar på pengar och försäkra sig om en god tillgång på billig arbetskraft. Tyvärr tycker jag att sossarna och vänsterpartiet har tjänat som kapitalisternas nyttiga idioter genom sin inställning till invandring och missriktade godhetsknarkande. Känns som alltfler börjar vakna.
  • nihka
    Abegayle70 skrev 2018-04-11 21:16:24 följande:
    De flesta som använder ordet "flytta ut" någonstans brukar ha boende i tankarna.
    "Det är aldrig för sent att bättra på sina språkkunskaper"

Och så var det inte "propaganda" utan propaganda. Och jag lät dig hållas länge tills du postade skiten till mig personligen.
  • Abegayle70
    nihka skrev 2018-04-11 22:32:15 följande:

"Det är aldrig för sent att bättra på sina språkkunskaper"

Och så var det inte "propaganda" utan propaganda. Och jag lät dig hållas länge tills du postade skiten till mig personligen.

Om du mår så dåligt av mina inlägg borde du faktiskt scrolla förbi dem.

Ha nu en riktigt bra natt, nihka.

Kvällen tycks inte varit så bra?
  • nihka
    Abegayle70 skrev 2018-04-11 23:10:31 följande:
    Om du mår så dåligt av mina inlägg borde du faktiskt scrolla förbi dem.

Ha nu en riktigt bra natt, nihka.

Kvällen tycks inte varit så bra?
    Jag påpekar att du är extremt svart-vit i din syn på Israel - Palestinakonflikten, att du postat propaganda till mig, ljugit om källor och uttryckt dig språkligt förvirrat gällande "flytta ut" vars betydelse du skapat regler för som du själv bryter mot.

Om du inte tål att höra vad andra anser om dina bidrag i ett öppet forum kanske du ska låta bli att posta i dito.
  • Tom Araya

Idioti! Alla skäl till att få stanna i Sverige ska naturligtvis vara baserade på en fastställd identitet.

Krav på att ensamkommande ska styrka sin identitet skrotas

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6910072
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-04-11 16:36:36 följande:
    Vad gäller arbetskraftsinvandring tycker jag enbart det ska förekomma inom områden där det råder brist på arbetskraft. Det gäller oavsett om arbetskraftsinvandrarna kommer inom eller utanför Europa.

Vad gäller flyktinginvandringen tycker jag Sverige har tagit sin beskärda del för länge sedan och att den omedelbart borde upphöra. Därtill borde Sverige verka för återflyttning av de flyktingar som redan kommit hit. Dagens situation är fullständigt ohållbar.
    Den som vill återvända och kan återvända har alltid kunnat göra det. Vad är det Sverige (regeringen) ska "verka för"? Skicka tillbaka människor till krigets Syrien?
  • Abegayle70
    nihka skrev 2018-04-11 23:54:15 följande:

Jag påpekar att du är extremt svart-vit i din syn på Israel - Palestinakonflikten, att du postat propaganda till mig, ljugit om källor och uttryckt dig språkligt förvirrat gällande "flytta ut" vars betydelse du skapat regler för som du själv bryter mot.

Om du inte tål att höra vad andra anser om dina bidrag i ett öppet forum kanske du ska låta bli att posta i dito.

Nu är du väl så lång bort från trådämnet man bara kan komma? Eller hur?

Ta det i rätt tråd så ska jag kommentera dina påståenden. Här framstår du bara som en haverist.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?