• nihka

Har du förtroende för regeringen?

Abegayle70 skrev 2018-07-13 13:24:32 följande:
    De är lika goda kålsupare i många frågor, tänker på motionen som avslogs om folkmordet på kristna kaldéer/assyrier/syrianer, yezider och andra minoriteter i Irak och Syrien. Bara KD, L och SD röstade för det förslaget.
    Antagligen för att markera de fullkomligt sket i att majoritetsbefolkningen mördades.

IS mördar ALLT i sin väg som inte är IS. Visst har det skett ett folkmord med betonong på ETT: Hela icke-IS befolkningen!
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Tom Araya

Håller med vad som står i debattartikeln helt och hållet.
    Vad håller regeringen på med?

Alla IS-återvändare ska utredas omgående
    Publicerad 13 jul 2018 kl 05.00

Återvändare från IS ska direkt utredas för brott av polisen. De tragiska skjutningarna i Örebro visar hur aktuellt ärendet är, skriver Roger Haddad (L). 

Det största hotet mot Sveriges säkerhet och demokrati är våldsbejakande islamistisk extremism. Sedan alliansen beställde en kartläggning av extremistiska miljöer har det visat sig att utvecklingen har gått åt fel håll, där förhärligandet av våldsbejakande budskap enligt Säpo delas av tusentals. Även om högerextremismen och nazisterna utgör ett allvarligt hot mot vår demokrati och vår trygghet får vi inte blunda för den extremism som frodas i det tysta.
    ...

https://www.expressen.se/debatt/is-atervandare-ska-omgaende-utredas-for-brott/
  • Anton Chigurh
    nihka skrev 2018-07-13 13:49:26 följande:

Antagligen för att markera de fullkomligt sket i att majoritetsbefolkningen mördades.

IS mördar ALLT i sin väg som inte är IS. Visst har det skett ett folkmord med betonong på ETT: Hela icke-IS befolkningen!

"Antagligen".....det är fan sjukt så mycket du ANTAR när framför allt moderaterna skall försvaras. Här röstade L, KD...OCH... SD helt "rätt och korrekt"...och just därför kommer ytterligare ett av dina.....antaganden !!!

Jaja, nu går det bra att anmäla mitt inlägg, nikha. Du tycks vara besatt av att anmäla mina inlägg...undrar varför...!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2018-07-13 21:22:04 följande:
    "Antagligen".....det är fan sjukt så mycket du ANTAR när framför allt moderaterna skall försvaras. Här röstade L, KD...OCH... SD helt "rätt och korrekt"...och just därför kommer ytterligare ett av dina.....antaganden !!!

Jaja, nu går det bra att anmäla mitt inlägg, nikha. Du tycks vara besatt av att anmäla mina inlägg...undrar varför...!

Anmäler du verkligen hems inlägg.

Jag tycker att hens inlägg är rätt talande Skrattande

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-07-13 23:44:37 följande:

Anmäler du verkligen hems inlägg.

Jag tycker att hens inlägg är rätt talande Skrattande

Tycker du? De handlar ju bara om mig och sist jag kollade satt inte jag i regeringen.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2018-07-13 23:57:19 följande:
    Tycker du? De handlar ju bara om mig och sist jag kollade satt inte jag i regeringen.
    Jag syftade snarare på om du verkligen anmäler hens inlägg som hen påstod.

Jag tycker att de är representativa för ett slags ordfyrverkeri som är vanligt i vissa kretsar och för mig tangerar de nöjesläsning.

Vem vill inte få sina fördomar bekräftadeSkrattande
    Anton Chigurh skrev 2018-07-13 21:22:04 följande:
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2018-07-14 05:19:00 följande:
    FDFMGA skrev 2018-07-14 00:03:07 följande:

Jag syftade snarare på om du verkligen anmäler hens inlägg som hen påstod.

Jag tycker att de är representativa för ett slags ordfyrverkeri som är vanligt i vissa kretsar och för mig tangerar de nöjesläsning.

Vem vill inte få sina fördomar bekräftade

Ja, vem vill inte det. Du, minst av alla....!!!

Eller, just det. Fördomar finns ju inte hos vissa individer. Iaf inte vissa fega kräk här på FL. Vissa makalöst självgoda kräk. Och nu menar jag SJÄLVKLART INTE dig och fröken anmälare i tråden.....Fröken som inbillar sig att jorden kretsar runt henne.
    Ja, jag ser gärna att dina inlägg märks med ett "Låt stå!" i stället för att tas bort.

Huruvida Nihka anser att jorden kretsar runt henne vill jag låta vara osagt, det finns ju ett potentielt alternativ som framstår som troligare om man tar del av dina en smula självspeglande texter.

Nåväl. Ännu en vacker sommardag som man kan avnjuta och fjärden ligger blank och klar, vattnet likt en spegel.

Ha nu en synnerligen behaglig lördag och se till att inte andas in för djupt om din näsa skulle komma för nära vattenspegelnSolig
  • Gabbe75

Då känns det ju jävligt stabilt att regeringen har släppt in tusentals IS-anslutna och sympatisörer till Sverige. Är väl bara en tidsfråga innan det inträffar nytt terrordåd i Sverige likt det som hände på Drottninggatan.
  • nihka
    Gabbe75 skrev 2018-07-14 23:20:44 följande:
    Då känns det ju jävligt stabilt att regeringen har släppt in tusentals IS-anslutna och sympatisörer till Sverige. Är väl bara en tidsfråga innan det inträffar nytt terrordåd i Sverige likt det som hände på Drottninggatan.
    "Släppt in"? Om man bor i Sverige ska man naturligtvis släppas in. Om man sedan misstänks för brott ska man utredas och sedan ställas tills svars för sina handlingar,
  • Tom Araya
    nihka skrev 2018-07-15 23:35:38 följande:
    "Släppt in"? Om man bor i Sverige ska man naturligtvis släppas in. Om man sedan misstänks för brott ska man utredas och sedan ställas tills svars för sina handlingar,
    Nej, det är inte alls självklart. Det finns massor av människor som är bosatta i Sverige och som utvisas eller är bosatta i Sverige utan uppehållstillstånd och när de reser till sitt hemland för att ansöka om det får de avslag. Allt enligt gällande lagar och regler.

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?