• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Söndag
    Amandalinnea skrev 2015-05-05 18:34:49 följande:
    Va roligt att höra! :) då ligger vi ungefär lika då. När vet ni exakt när det blir? :)
    Vi har både dag och tid men väljer att vara lite anonym då jag av ngn konstig anledning alltid träffar på folk vi känner där inne och vill inge gärna bli ihop kopplad med familjeliv... Nu kände jag mig jätte löjlig men

Men ja vi ligger väldigt lika! Spännande :)
  • Amandalinnea
    Söndag skrev 2015-05-05 22:39:37 följande:

Vi har både dag och tid men väljer att vara lite anonym då jag av ngn konstig anledning alltid träffar på folk vi känner där inne och vill inge gärna bli ihop kopplad med familjeliv... Nu kände jag mig jätte löjlig men

Men ja vi ligger väldigt lika! Spännande :)

Jag förstår dig precis! Något ska man få hålla för sig själv :) hoppas det allt kommer gå bra i alla fall :) kram!
  • Amandalinnea

Jag fick positivt på ägglossningstestet igår!!! Så nu har vi äntligen fått tid för återföring av vårt lilla ägg i frysen :D

• Söndag
    Amandalinnea skrev 2015-05-07 09:37:14 följande:

Jag fick positivt på ägglossningstestet igår!!! Så nu har vi äntligen fått tid för återföring av vårt lilla ägg i frysen :D

Å va roligt och spännande
  • Drömmenimittliv

Hejsan. Jag är kvar men följer mest nu vad ni andra skriver. Håller alla tummarna!!

Jag är på rd5 idag med våran 2dagars.:)

Det har hänt så mkt skit nu att jag inte alls har tänkt på ruvningen, har dessutom gjort allt fel känns det som. :O men men bara vänta och se om det ändå tagit sig..

Kram

• Söndag
    Amandalinnea skrev 2015-05-07 09:37:14 följande:

Hur många dagars har ni i frysen? Visst kör du helt ostrimulerad igen?
  • Amandalinnea
    Söndag skrev 2015-05-07 11:13:27 följande:

Hur många dagars har ni i frysen? Visst kör du helt ostrimulerad igen?

Vi har ett 5 dagars i frysen :) japp, det gör jag!

Hur många dagars har ni? :)
  • Söndag
    Amandalinnea skrev 2015-05-07 17:51:03 följande:
    Vi har ett 5 dagars i frysen :) japp, det gör jag!

Hur många dagars har ni? :)
    6 :)
  • Söndag

Vad är det som avgör hur länge de odlas? Vet ni?

Drömmenimittliv har du några känningar? Hoppas hoppas!

• FrunIHuset

Igår fick jag ett perfekt embryo tillbaka! Testdag 20 maj så nu inleds väntan...

Svar på tråden IVF Örebro 2015