• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Amandalinnea

[quote=75230291][quote-nick]Drömmenimittliv skrev 2015-04-29 21:29:42 följande:[/quote-nick]Usch för lång väntan:/

Jag ska in på äggplock imorgon, men däremot har jag inte så många blåsor som man ville. Har 3 som ser bra ut:O hoppas att det räcker. Sist hade jag 15blåsor varav i 14 fanns ägg. 10 blev befruktade. Men bara två återföringar på dem. Bara hoppas på att det här är riktigt bra kvalité och att ett räcker denna gång.

Men skulle det inte bli något fint embryo så ska försöket gå om sa dem till oss, eftersom det va osäkert om vi skulle avbryta behandling elr fortsätta. Det känns ju ändå bra då att blir det ingen återföring så har vi ju inte förlorat nåt försök, däremot tid:O börjar bli nervös inför morgondagen nu. Men samtidigt förväntansfull:)

Ha en bra Valborg allihopa och styrkekramar<3[/

Stort lycka till i morgon! Jag håller tummarna :) kram

• Söndag

Hoppas de går bra idag drömmenimittliv, det behövs ju faktiskt bara ett egentligen :)

Trevlig Valborg på er allihopa!

• soni
    Drömmenimittliv skrev 2015-04-29 21:29:42 följande:

Usch för lång väntan:/

Jag ska in på äggplock imorgon, men däremot har jag inte så många blåsor som man ville. Har 3 som ser bra ut:O hoppas att det räcker. Sist hade jag 15blåsor varav i 14 fanns ägg. 10 blev befruktade. Men bara två återföringar på dem. Bara hoppas på att det här är riktigt bra kvalité och att ett räcker denna gång.

Men skulle det inte bli något fint embryo så ska försöket gå om sa dem till oss, eftersom det va osäkert om vi skulle avbryta behandling elr fortsätta. Det känns ju ändå bra då att blir det ingen återföring så har vi ju inte förlorat nåt försök, däremot tid:O börjar bli nervös inför morgondagen nu. Men samtidigt förväntansfull:)

Ha en bra Valborg allihopa och styrkekramar<3

Lycka till!! Jag håller tummarna :)
  • HopeRope

Hej!

jag är örebroare och vi har precis påbörjat vårt första IVF på USÖ. Vi har varit ofrivilligt barnlösa i drygt två år.

Mitt IVF börjar med p-piller, antar för att styra upp ett förhoppningsvis kommande äggplock sen fick jag en massa sprutor på recept, läskigt att sticka sig själv.. men syftet är ju så gott!

Vi längtar och tiden går vansinnigt långsamt här hemma hos oss också och jag misstänker att om vi inte lyckas denna omgång måste vi nog vänta till efter sommarledigheten. Men, men, inte så mycket att göra

• soni

Kan det vara möjligt att jag på något vis är på väg att få en egen ägglossning?! Jag väntar just nu på att få komma på IVF info. Mensen kom för 9 dagar sedan kan en äl redan vara på G?? Jag är helt förvirrad!? HJÄLP!

• Söndag
    soni skrev 2015-04-30 18:10:29 följande:

Kan det vara möjligt att jag på något vis är på väg att få en egen ägglossning?! Jag väntar just nu på att få komma på IVF info. Mensen kom för 9 dagar sedan kan en äl redan vara på G?? Jag är helt förvirrad!? HJÄLP! phpTz76J499532.jpg

Jag var inne i dagarna nu, mens den 20de och har ett ägg på 15 nu och ska köra ägglossningstest hela helgen! så ja de är möjligt! Dock kommer vi köra på digitalstester då de där är så svåra att tyda!
Svar på tråden IVF Örebro 2015