• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Zamira
    Söndag skrev 2015-04-04 15:47:33 följande:

Jag gillar inte att folk kan se att jag är medlem så hoppar de tyvärr

Säger samma tyvärr, är med i några "hemliga" grupper på fb, synd denna inte var det :/
  • Zamira
    Drömmenimittliv skrev 2015-04-04 17:35:53 följande:

Glad påsk allihopa:)

Glad påsk till dig också :)

Är inne på dag 8 med Synarela, känner inget speciellt, kanske lite varmare än vanligt, men annars är allt som innan :)

• soni

Någon som fått reda på när de har sommarstäng i Örebro? Juni-juli eller juli-aug?

• Söndag
    Drömmenimittliv skrev 2015-04-04 17:35:53 följande:

Glad påsk allihopa:)

Glad påsk :)
  • Söndag

Jag blöder?!

Hade mens 12-19 april första efter äggplock med ca 15 ägg kvar, blödde mycket längre än vanligt antar de är för att de var många ägg?! Men så idag börjar jag blöda igen? Räknas de som riktig mens nu? Ska jag köra igång med tabletter inför fet?

Varför kommer sånnt här en ledig dag? Dessutom har vi inte hämtat ut tabletterna än :-/ men såg att apoteket på usö är öppet idag hoppas de har dem...

• Amandalinnea
    Söndag skrev 2015-04-06 12:41:29 följande:

Jag blöder?!

Hade mens 12-19 april första efter äggplock med ca 15 ägg kvar, blödde mycket längre än vanligt antar de är för att de var många ägg?! Men så idag börjar jag blöda igen? Räknas de som riktig mens nu? Ska jag köra igång med tabletter inför fet?

Varför kommer sånnt här en ledig dag? Dessutom har vi inte hämtat ut tabletterna än :-/ men såg att apoteket på usö är öppet idag hoppas de har dem...

Jag blödde också väldigt tätt efter mitt första försök och till mig sa läkaren att det inte var något ovanligt. Vad är det för tabletter du ska börja med? Jag ska också göra FET snart och jag har inte fått höra att jag ska börja med några tabletter? :/

Du får ringa och fråga dom imorgon :)
  • Söndag

Femanest heter de, som sagt de är för att vi valt stimulerad cykel! Kanske är så att du ska göra fet ostimulerat?

Skönt att höra då kanske allt är som de ska!

• Söndag
    Amandalinnea skrev 2015-04-06 15:32:32 följande:
    Jag blödde också väldigt tätt efter mitt första försök och till mig sa läkaren att det inte var något ovanligt. Vad är det för tabletter du ska börja med? Jag ska också göra FET snart och jag har inte fått höra att jag ska börja med några tabletter? :/

Du får ringa och fråga dom imorgon :)
    Ska du använda ägglossningstest?
  • Amandalinnea
    Söndag skrev 2015-04-06 20:11:10 följande:

Femanest heter de, som sagt de är för att vi valt stimulerad cykel! Kanske är så att du ska göra fet ostimulerat?

Skönt att höra då kanske allt är som de ska!

Aha okej, då förstår jag! Ja jag ska köra ostimulerat. Jag har kört med ägglossningstester sedan i fredag utan positivt utslag. Läkaren sa att jag skulle ringa i morgon vare sig jag fått positivt eller negativt på testen. Så vi får se vad de säger i morgon antagligen kommer jag få göra ett ultraljud och se om ägglossningen är på g :)
Svar på tråden IVF Örebro 2015