• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Zamira
    Drömmenimittliv skrev 2015-04-16 20:50:59 följande:

Tänkte dela med mig lite, min mens har inte vart lika regelbunden som innan första ivf. Tror att lutinus stoppa upp mensen för den kom när jag slutade med dem, 6dagar efter beräknad mens. Och nu kom den ingång idag ca. En vecka för tidigt:O känns konstigt då min mens alltid har vart regelbunden och kommit som en klocka varje månad.

Fick alltså min mens idag så imorrn ska jag ringa och meddela detta och börja med menopur imorrn kväll. Känns lite nervöst fast man har gjort det en gång. Får se vad dem säger om min tidiga mens också.:O.

Hur går det för er andra?:)

Tråkigt att det inte vart nån återförening denna månad, lider med dej!:/

Usch vad trist, hoppas inte min mens börjar spöka så också om denna IVF mot förmodan inte skulle gå vägen!

Jag är inne på dag 20 nu med Synarela, börjar bli riktigt långtråkigt och känns som att det inte händer nåt alls.. Vill börja med sprutorna NU, men ska till CSK på koll på tisdag, så då kommer vi förhoppningsvis igång med sprutorna :)

• Söndag

Jag hoppas att min mens hoppar åt fel håll jag så den kommer snart!! Hoppas på att fira en höggravid jul :)

• Drömmenimittliv

Hej tjejer:)

Hur får det för er och ligger ni till?

Jag har börjat med sprutor nu är inne på fjärde dagen idag:) på fredag blir det vul. Spännande:D

Kramar till er alla kämpande! <3

• Zamira

Woho vad kul! :D

Jag är inne på 24 dagen med Synarela, men imorgon ska jag på undersökning och ul, så då kanske även jag får börja med sprutor, äntligen!!

• Söndag

Jag är på gång igen jag också! Sen äggplock har jag haft tre veckor och nu två veckor mellan blödningarna, min kropp har blivit knäpp....

• soni

Jag är fortfarande inne på sista försöket med menopur för eget försök hemma. En vi väntar på tid för Indonesien och start av vår första IVF behandling.

Lite framgång har vi fått i form att ett jättebra progesteronprov i fredags som tyder på att en riktigt bra Äl har ägt rum! Ingen mens än så länge... Svårt att räkna ut BIM när man inte har någon naturlig mens men jag räknar ändå på 14 dagar efter ÄL och då är BIM nu på söndag.

Håll tummarna för att mensen håller sig borta!

• Söndag
    soni skrev 2015-04-21 10:34:14 följande:

Jag är fortfarande inne på sista försöket med menopur för eget försök hemma. En vi väntar på tid för Indonesien och start av vår första IVF behandling.

Lite framgång har vi fått i form att ett jättebra progesteronprov i fredags som tyder på att en riktigt bra Äl har ägt rum! Ingen mens än så länge... Svårt att räkna ut BIM när man inte har någon naturlig mens men jag räknar ändå på 14 dagar efter ÄL och då är BIM nu på söndag.

Å va spännande då får vi hoppas på ett fint pluss
  • Söndag
    soni skrev 2015-04-21 10:34:14 följande:

Å va spännande då får vi hoppas på ett fint pluss
Svar på tråden IVF Örebro 2015