• Linux1003

Onanerande barn

Vet inte hur jag ska berätta detta men vi har 3 barn varav mellersta är en flicka på precis 7 år. Vi har upplevt henne något översexuell sedan hon lärde sig sitta i en vanlig barnstol. Redan när hon var knappa året så satt hon och gned sitt underliv mot sin barnstol och stundtals så såg hon ut att hon skulle svimma av. Hon fortsatte med barnstolen i bilen och när hon blev äldre så spände hon med benen genom att sätta sina händer i skrevet när hon t ex tittar på barnprogram. Vi har påpekat detta då och då att hon får sluta spänna sig så hon förstår att det är något hon inte får lov att göra då hon hoppar till när vi kommer på henne.

Hon har dessutom fått en ny ung manlig lärare på 27 år som hon berättar vitt och brett om och hur vacker han är och hon är så kär i honom etc. Vår äldsta son har reagerat och frågat vid flera tillfällen vad hon håller på med. Vi har pratat med en nära vän till oss med barn i samma ålder och hört att en i deras bekantskapskrets dotter har betett sig likadant och att det har gått över i samband med att flickan börjat förskolan. Vi tog upp det tidigt på barnavårdcentralen men de tyckte också att detta var övergående och viftade bort det.

Vi kan inte påstå att det är övergående och nu är hon extrem intresserad av sitt kön. Självfallet så cirkulerar även andra tankar om hon blir utnyttjad i skolan eller andra sammanhang och oron växer. Ni som har barn och i synnerhet flickor, känner ni igen beteendet och tacksam för era synpunkter och erfarenheter.

• Svar på tråden Onanerande barn
  • frökenjag
    Linux1003 skrev 2015-04-02 19:45:20 följande:
    Fram tills idag så hade vi inga referenser och det är alltid lättare att förstå när andra känner igen det man beskriver. Att du har en sjuk fantasi beskriver din oförmåga för vårt problem. Det finns gott om besserwisser och moral kärringar och gubbar och ja visst är du en av dessa.
    Tyvär är det inte min sjuka fantasi det handlar om, utan den sjuka verklighet vi lever i! Om jag är en moralkärring för att jag inte tycker att man delar med sig av detaljer från sina barns eventuella sexuella beteenden öppet på ett forum, må så vara då!
  • Anonym (Aurora)
    frökenjag skrev 2015-04-03 09:30:46 följande:
    Tyvär är det inte min sjuka fantasi det handlar om, utan den sjuka verklighet vi lever i! Om jag är en moralkärring för att jag inte tycker att man delar med sig av detaljer från sina barns eventuella sexuella beteenden öppet på ett forum, må så vara då!
    Fast nu måste jag protestera!

Om någon skriver anonymt i ett forum så delar den knappast med sig av något privat.
    Skribenten kan vara din granne, Olle i Malmö, Kalle i Haparanda eller vem som helst!

Varför tror du vi har möjligheten att skriva anonymt?
    Kan en anledning vara att vi ska kunna prata om saker vi aldrig skulle gjort annars av alla möjliga randiga och rutiga orsaker?
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Aurora) skrev 2015-04-03 09:22:55 följande:

Nehej?

Det brukar annars vara väldigt populärt att framhäva hur tiiiiiiiiiiiiidig lilla Lisa är med allt.

Skäms du för att hon onanerar eller?

Du sa ju att det är normalt?

Märkligt resonemang.

Brukar du tala om för dina väninnor att du onanerar? Det är väl mycket som är normalt men som man ändå inte sitter och skyltar med? Det är normalt att peta i näsan, att ha rännskita, att klia sig i brunöga osv men inte tusan berättar man väl det för folk.
  • Anonym (Esska)

Vet inte om jag var tidig eller ovanlig när jag onanerade på lasarettet vid nio års ålder. Förmodligen ganska vanlig och sund tror jag. Kommer klart ihåg att jag
    frågade sköterskan/ biträdet varför den blir "sådär" när snoppen pekade rakt upp.
    Minns också svaret att det blir sådär ibland hos pojkar. Inget hon gjorde nån stor sak av. Kan inte heller minnas att jag blev åthutad eller tillsagd på något sätt.

Det hade väl för övrigt varit ganska ohövligt att traumatisera ett barn för
    nåt högst normalt och mänskligt.Har än idag ett doftminne från ett av biträdena på
    lasarettet. Nån enstaka gång när jag känner den där doften eller nån snarlik kommer allt över mig igen. Lukten drar igång hela mitt system.

• tobbe01
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 09:50:05 följande:
    Brukar du tala om för dina väninnor att du onanerar? Det är väl mycket som är normalt men som man ändå inte sitter och skyltar med? Det är normalt att peta i näsan, att ha rännskita, att klia sig i brunöga osv men inte tusan berättar man väl det för folk.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 09:50:05 följande:
    Jag skrev inte att jag berättar allt för mina väninnor.
    Det handlar inte om vad JAG gör, det handlar om vad BARN gör.
    Missade du det?

Det jag skrev var att annars är det ju så populärt att skryta om sina ungar och deras (tidiga) bedrifter.

Om ungar petar sig i näsan, har rännskita eller kliar sig i röven tror jag inte att föräldrarna tiger om det. Vad tror du?
    Det är ju normalt.

Du bara fabulerar, läs vad jag skriver innan du svarar.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Aurora) skrev 2015-04-03 10:00:06 följande:

Missade du det?

Det jag skrev var att annars är det ju så populärt att skryta om sina ungar och deras (tidiga) bedrifter.

Om ungar petar sig i näsan, har rännskita eller kliar sig i röven tror jag inte att föräldrarna tiger om det. Vad tror du?

Det är ju normalt.

Det är du som missar poängen. Du säger själv att du ej lägger dig i dina barns PRIVATA. Just därför är det väl ingenting man sitter och skyltar med, fattar du verkligen inte det? Det handlar om något som är privat, både för vuxna och barn och därför skyltar man ej med det och det kan vara en av anledningarna till att du aldrig hört talas om det.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Aurora) skrev 2015-04-03 10:00:06 följande:

Missade du det?

Det är ju normalt.

Jag gjorde en jämförelse, det trodde jag du skulle förstå. Visst vill man dela med sig av sina barns utveckling, dock finns det gränser precis som det gör för oss vuxna. Folk skryter med att dom fått löneförhöjning, vunnit på lotto eller klarat ett prov har dock aldrig vart med om en vän som talat om hur mycket hon onanerar eller vilken fantastisk orgasm hon fått igår...... fattar du inte skillnaden?
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 10:11:46 följande:
    Det är du som missar poängen. Du säger själv att du ej lägger dig i dina barns PRIVATA. Just därför är det väl ingenting man sitter och skyltar med, fattar du verkligen inte det? Det handlar om något som är privat, både för vuxna och barn och därför skyltar man ej med det och det kan vara en av anledningarna till att du aldrig hört talas om det.
    Ta och lägg dig och nyktra till så fortsätter vi diskussionen sen.
    Jag sätter mig i solen så länge.

På återseende!
  • Anonym (polly)

började onanera till orgasm när jag var runt 7 år, är inte översexuell som vuxen tycker jag iallafall.

Svar på tråden Onanerande barn