Redan47 skrev 2015-06-23 16:16:10 följande:
Skit i vikten! Din dröm att få bära o föda barn har du nått, det är allt som betyder något. Det är vår fåfänga som knackar på... Hos mig oxå, jag hade ju en övervikt i ingång redan efter hormoner o kortison. Sett fluffig ut länge nu! Men det är det värt, vet att det går att jobba bort sedan.
Hoppas dina värden håller sig nu så
Bebis kan stanna kvar lite till! Fattar inte vad fort det gått, crazy, minns när transfer gjordes både din o min.
Ja, vikten är en bagatell. Vant mig att inte känna igen mig när jag ser mig i spegeln. ;) Hoppas att det är mkt vätska också.
Ja, visst är det crazy, här ligger jag med massor av mensvärk, som jag gissar är tidiga förvärkar. (För säkerhets skull ska vi göra en urinodling på fredag.) I tvättmaskinen ligger min första tvätt med minikläder.

Tagit fram en väska som får fungera som BB-väska. Köpte idag ny morgonrock (som går att stänga) och ett matchande nattlinne på Twilfit, för att se anständig ut på sjukhuset, när det blir dags. Dock lite spets och i svart, så kanske jag inte blir så anständig ändå.... ;)
Lika crazy att du är i 17+3 och med tvillingar. Fokusera på de 80% som inte får TTS. Min syster och jag som är enäggs, föddes ca 6 v för tidigt. Vi vägde då 2100 respektive 2300 gram. Spännande att få reda på kön. Ska ni kolla på torsdag?
Vi pendlar hela tiden om vilket kön vi tror det är. Jag är inne på att det är en pojke just nu. Imorgon kanske jag tror att det är en flicka.
Ja, inte har man tagit något för givet i denna graviditet. Knappt vågat ta in att jag är gravid och ska få en efterlängtad bebis.