• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Emsaflisaan

Här kommer mensen på dagen idag. Så blir att köpa RR efter jobbet o börja knapra. Hoppas vi på bättre äl och tänkte köra ältest oxå.

• Guffy78

Postar här också eftersom mina FF och NC kurvor ser helt annorlunda ut. 3 dagar med låga temp hade jag blodblandat flytning som är nästan borta idag. Märkte skillnad inte bara i temp mot förra cykler - har enormt mycket flytningar.. Brukar vara mer eller mindre torr fram till Bim .

ÄL test igår

• Cersei
    Starletz skrev 2016-09-27 07:52:58 följande:

Vad tror ni om min kurva? Den sköt rejält idag. Igår kväll högg det till ordentligt i magen på högersida och haft molvärk sedan ÄL. Är på ÄL +8 och BIM -6.

Fin höjning hur såg det ut idag?
  • Cersei
    Guffy78 skrev 2016-09-28 16:09:16 följande:

Postar här också eftersom mina FF och NC kurvor ser helt annorlunda ut. 3 dagar med låga temp hade jag blodblandat flytning som är nästan borta idag. Märkte skillnad inte bara i temp mot förra cykler - har enormt mycket flytningar.. Brukar vara mer eller mindre torr fram till Bim .

ÄL test igår

Vad spännande! när tänker du testa?
  • Cersei

Här är min kurva idag. ÄL + 9. Bim på söndag. Högsta temperaturen hittills. Hoppas den ökar de närmsta dagarna. Försöker dock inte ha några förväntningar men det är svårt.

• Bell13
    Cersei skrev 2016-09-28 17:14:40 följande:

Här är min kurva idag. ÄL + 9. Bim på söndag. Högsta temperaturen hittills. Hoppas den ökar de närmsta dagarna. Försöker dock inte ha några förväntningar men det är svårt.

Snygg kurva. Ser ut som en exemplarisk gravidkurva håller alla tummar
  • Starletz
    Cersei skrev 2016-09-28 17:06:30 följande:
    Fin höjning hur såg det ut idag?
    Lägre idag, blev jätte ledsen imorse.. hoppas den stiger imorn igen. BIM på tisdag och vågar inte testa innan det. Då blir jag bara besviken.. :(
  • Cersei
    Starletz skrev 2016-09-28 19:18:17 följande:
    Lägre idag, blev jätte ledsen imorse.. hoppas den stiger imorn igen. BIM på tisdag och vågar inte testa innan det. Då blir jag bara besviken.. :(
    Åh så tråkigt. Men kan inte ägget fästa så sent som ÄL + 9 då? så att sänkningen kan varit det? så tidigt är det ju svårt att se på en graf vad som händer så mycket kan hända tills tisdag
  • Cersei
    Bell13 skrev 2016-09-28 18:54:52 följande:
    Snygg kurva. Ser ut som en exemplarisk gravidkurva håller alla tummar
    Åh, hoppas jag med. Försöker hålla hoppet nere dock. Det är många dagar kvar för den att falla på. Lite udda denna månaden då jag inte, som tidigare månader, haft symptom i form av ont i brösten, halsbränna m.m. Hade det inte varit för att tempen steg hade jag inte trott att jag haft äl denna månad
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles