BF Januari 2016 :)
Det är rätt otänkbart för oss med idag då både priser på nybyggnation har stigit jättemkt samt tomtpriser här också. Så vi lyckades nog bara pricka in rätt tid att bygga.
Så, på tal om hur stor eller liten Kronprinsessans mage är för att vara i sjätte månaden utlovade jag ju bilder på hur stor skillnad det fortfarande är på min mage nu i nionde månaden beroende på om jag spänner magmusklerna och står med bra hållning eller om jag "släpper ut" magen. Jag är inte så haj på det där med att lägga bilder bredvid varandra så jag lägger in dem efter varandra. Ni får säga om ni tycker att ni ser någon skillnad, jag tycker det i alla fall . Går in i v 37 idag!
Har ni packat bb väskan? Vad är de bästa ni har tagit med er? :)
Bilden kom inte med, försöker igen :)
Jag har packat en förlossningsväska och en bb-väska. Men det viktigaste jag packat, det vet jag inte. Jag kan inte ens minnas vad jag hade med mig med dem andra barnen eller om jag saknade ngt då. Men kommer ni ta med musik eller tidningar å sådär. Tycker det verkar överflöd, iofs musik hade jag med första men jag kunde ju lika gärna varit utan den.
Har varit på språng hela dagen och precis hämtat barnen i skolan, landade hemma på toaletten nu, haha. Märks att man inte legat på soffan idag, har ett hemskt tryck mellan benen, ont i ryggen och molvärk i magen. Nu måste jag nog lägga mig på soffan en stund, har knappt känt bebis idag så vill se om min lilla vila kan sätta fart på den lilla där inne.
Jag har världens konstigaste och vidrigaste fundering som jag dragits med ganska länge men vet inte riktigt vart jag ska våga vända mig med den så nu vänder jag mig till er här inne. Ni får verkligen ursäkta frågan och är ni känsliga för bajsfrågor så undvik att läs vidare.
Jag har under ganska många veckor haft väldigt konstig avföring, den är liksom som slemmig och ofta i samband med att jag är trög i magen. Är det ngn mer som varit med om liknande eller hört ngn annan som varit det. Kan inte hitta information nånstans om det, allt man får fram handlar bara om cancer. Kan inte minnas att jag haft så tidigare graviditeter och aldrig innan jag blev gravid denna ggn, så jag tror ju själv det har med graviditeten att göra.