BF Januari 2016 :)
Jag har en väska för 99:- från stadium, syrran hade en sådan och det funkade utmärkt. Sen är jag ju en ryggsäcksmänniska så tänkte använda min haglöfs då med
Revolution heter den visst. Har blivit 50:- dyrare sen 2012... Men priset är helt ok för det man får. Jag blev nästan sugen på en ny för jag tyckte detta printet var snyggare än det vi hade, hehe.
Vid min förra graviditet blev katt galet mammig! Rasen är iofs väldigt mammig. Han låg på min mage å skulle inte lämna mig. Han är precis likadan denna gången. Jag ljuger inte om jag säger att han befinner sig Max två meter ifrån mig hela tiden. Sover på mig i säng å soffa. Sitter vid min stol i köket.... Djur har något sjätte sinne! Förra gången låg min pojke m ryggen på höger sida i magen så katten fick massa sparkar när hab låg på mig i soffan. Denna gången ligger lillan på vänster så han slipper iaf hennes fotsparkar. Såg för roligt ut när han hoppade en halv meter första gången sonen fick i. En klockren spark :))
Åååh! Ligger här och tycker lite synd om mig själv. Sonen fick en lindrig variant av magsjuka i fredags. Mannen tog hand om allt eftersom han typ aldrig blir smittad. Men det hjälpte inte. Vaknade inatt illamående och med ont i magen och har nu kräkts ca 3 ggr i timmen. Hade glömt att det var så jobbigt att kräkas och att det är så mycket mer intensivt när man är sjuk än gravid. Hinner vila ungefär 10 minuter efter varje kräkning och sen gör det ont fram till nästa.
Finns det några risker med att vara magsjuk när man är höggravid? (Vecka 35)
Vid min förra graviditet blev katt galet mammig! Rasen är iofs väldigt mammig. Han låg på min mage å skulle inte lämna mig. Han är precis likadan denna gången. Jag ljuger inte om jag säger att han befinner sig Max två meter ifrån mig hela tiden. Sover på mig i säng å soffa. Sitter vid min stol i köket.... Djur har något sjätte sinne! Förra gången låg min pojke m ryggen på höger sida i magen så katten fick massa sparkar när hab låg på mig i soffan. Denna gången ligger lillan på vänster så han slipper iaf hennes fotsparkar. Såg för roligt ut när han hoppade en halv meter första gången sonen fick i. En klockren spark :))
Usch, nu blir jag lite nojjig! Det verkar som min man kommer bli ivägskickad på jobb nästan 3 timmar bort efter jul vilket innebär att han inte kommer vara hemma i veckorna, vilket ytterligare innebär att sätter förlossningen igång när han är borta så finns risken att han inte hinner hem, woho!! Jätteroligt!!!