BF Januari 2016 :)
Seven Costanza: vad skönt o fått se ett foster m hjärtslag! Vi ligger lika typ, jag är i v 11( 10+1). När ska du göra Kub? Vi har tid 29/6- första dan på semestern:)
Seven Costanza: vad skönt o fått se ett foster m hjärtslag! Vi ligger lika typ, jag är i v 11( 10+1). När ska du göra Kub? Vi har tid 29/6- första dan på semestern:)
Usch va tråkigt för er som inte fick behålla era graviditeter, tänker på er och hoppas att ni snart kan försöka igen!
Zamfiola: men GUD, det är ju rena mardrömmen! Hur kunde det bli så? Har du hört av dig till den första läkaren för att berätta att hon sagt fel? Vilken tur att du inte lyssnade!
beklagar till alla som fått mf, hoppas ni snart har ett pluss på Stickan igen.
Idag fick jag se mitt lilla mirakel igen, nu börjar man se en liten mini bebis.
V. 10 + 3 idag
Krocki1: Enligt niomånader.se var standardlängden efter tio veckor 3,1 cm, så om jag förstått din bild rätt är ert foster väldigt stort, eller 6,6 är inte längden kanske?
6,6 tror jag är måttet på fostersäcken?
Gynekologen sa ingenting om hur stor den var men läste oxå på bilden ca 6 cm. Men han sa att den är normal för veckan iaf
I min gravid app står det att fostret mäter ca 4,5-6 cm i vecka 10+0 - 10+6
Har ni molvärk? Jag har andra symptom men inte det. Har alla det?
Gått in i v 12 idag! Wihoo snart en milstolpe passerad och kub om 1 1/2 vecka ungefär.
Bm räknade ut bf t 5/1 o fl till 4/1 går på 5/1 en dags marginal till till årsskiftet ;)
Har så svårt att dölja magen nu.... En kollega kollade så misstänkt på den igår så jag försöker dra in den men det är ju nästan omöjligt. Vill ju berätta själv o inte bli avslöjad. Men snart så.....vill bara gå 12 fulla veckor först!
Är så himla glad och positiv idag och har varit det i flera dagar,känner mig så lycklig att va gravid. Har inte känt så på 4-5 veckor utan mer deppig och orkeslös så det är så skönt!
Hur mår ni??
Blir ul på tisdag 23/6 för min del, inför fvp. Jag är så otroligt orolig att de ska vara två små därinne. Inskrivning igår, och som vanligt får jag panik bara av att veta att jag ska till en vårdinrättning, så hade hjärtklappning och blodtryck på 160/100. Sa åt bm att inte kolla trycket, men hon vägrade. Jag måste kolla själv utan att någon ser för att få bra värde... Fånigt. Ska dit igen i v 28. Lååångt bort.