BF Januari 2016 :)
Ul idag, en krabat med mycket fart i svårmätt, men läkaren trodde 11+3 ca.
Ul idag, en krabat med mycket fart i svårmätt, men läkaren trodde 11+3 ca.
Fler är jag som knappt haft ett några symtom alls? Inget illamående, inte varit speciellt trött, inte sugen på nåt speciellt.. V 10+2 och har inte känt mig gravid än (men sett bebben på vul v 9) :)
Är det någon som gjort/bokat ultraljud privat? :)
.Hej på er.
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
Kram på er alla och lycka till nu tackar jag för mig!
Tack. De påbörjade en utredning för 2 år sedan som sedan rann ut i sanden... de ska påbörja en ny nu på en privat klinik så vi får se :-/
Går in i v 13, i fjärde månaden idag! Tänk nu börjar det likna något
. KUB på måndag, hoppas det blir ett bra resultat.
Å va skönt att passera de hemska 12 veckorna :)
Hur känns magen? Är den stoooor?
Gick med in i v 13 idag. Jag Har mycket växtvärk/ molvärk sen några dagar, nån mer? Jag hade det i början runt vecka 5,6,7 sen inget och nu känns det rejält.
Har ju bruna flytningar med som sagt så vet inte om de två hänger ihop.
Mallis87: välkommen! Roligt att höra att du hade en så lätt graviditet med första barnet, det lugnar mig! Jag är själv en av dem som är nästan symptomfri förutom trötthet och att jag fryser. Är i v 13 och min mage syns inte om jag står normalt och spänner magen, har bara en sån där pösig mage om jag andas ut och står med dålig hållning, men det är ju absolut ingen gravidkula ännu. När började din mage synas förra gången? Vet du varför du födde fyra veckor för tidigt? De flesta förstföderskor går ju över tiden. Jag hoppas på att inte föda för tidigt för jag är beräknad 6/1 och vill ju helst ha på rätt sida året.