BF Januari 2016 :)
Jag tänkte att träningarna skulle vara ett sätt för dig att få ensamtid, inte ytterligare ett sätt som du ska göra för att ställa upp. Jag är helt säker på att iom att ni fick en så tuff start så tär detta ytterligare på dig och du kanske ser det ännu mörkare än vad du hade gjort annars. Men det tar inte bort faktumet att din sambos prioriteringar är helt skeva. Jag tycker ibland att det är viktigt att jämföra med en biofamilj och se hur den fungerar i samma situation. Wime och Qatteriin: skulle ni god ta att eran man var borta på era söners träningar 4 gånger i veckan medan ni ska vara hemma själv heltid med en nyfödd?
Jag tror det är viktigt att man försöker att turas om. Jag förstår dig Amalie om du tycker det är sambons uppgift att åka med sina söner men som mirakelspektakel säger, det kan vara en möjlighet för dig att få lite egen tid, du behöver ju inte stanna på träningen om du inte vill, det kanske finns nåt köpcenter eller annat i närheten som du kan göra under tiden bonusen tränar.
Det kan väl vara bra för bonusarna att få vara själva på sina träningar också ibland. Precis som Arvid får vara utan pappa ibland.