MeEmmA skrev 2015-08-26 11:37:58 följande:
Jag har bara hoppats på att tröttheten ska lägga sig, men det blir bara värre och värre! Kämpar på som bara den varje dag för att jag inte har något val men min kropp och huvud skriker efter vila just nu och den konstanta smärtan jag har haft i fogarna sista dagarna vet jag inte vad jag ska göra med. Hade en liten önskan om att kunna gå på vattengympa för gravida, men med en sambo som reser mycket i jobbet är det bara att glömma :( och vila överhuvudtaget just bu finns det inte rum för. Känner mig lite trött o negativ idag, är tom sur på min stackars sambo heltänt utan anledning.
Jobbar du eller är du hemma på dagarna?
Jag mådde som du beskriver förra veckan och därför beslutade jag mig att vara hemma denna veckan (sjukskriven). Nu mår jag fantastiskt och glädjs över min graviditet. Börjar inse att med det jobbet jag har så kommer jag inte klara av att jobba så mycket som jag brukar. Det är ju inte bara jobbet man har att tänka på eftermiddagarna är fullproppade med simskola, aktiviteter och läxor.
Visst har du en liten hemma? Kan tänka mig att du är ännu tröttare i så fall. Mina barn är självgående även om det är mycket kring dem.